کد خبر: ۵۶۵۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰

سلامت و آسایش مردم شهر پارس آباد در خطر است

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان در خصوص در خطر بودن سلامت و آسایش مردم شهر پارس آباد هشدار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهروز عبداللهی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب و فاضلاب شهری پارس آباد با انتقاد از عدم حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل در این جلسه، گفت: شهر پارس آباد مغان دومین شهر بزرگ استان پس از اردبیل است و جا داشت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان حداقل یک روز کاری خود را جهت درخواست به حق مردم شهر پارس آباد در اختیار اهالی این شهر قرار می داد. 
  
وی خاطر نشان کرد: دفع نادرست فاضلاب‌ شهری و انتقال آن به جریان آب‌های سطحی علاوه بر آن که محیط را آلوده می‌کند سبب می‌شود تا مردم در معرض ابتلا به انواع بیماری‌های انگلی و عفونی قرار گیرند. 
  
رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان با اشاره به اهمیت اجرای کامل طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد بیان کرد: از سال‌ها پیش به دلیل نبود تصفیه خانه فاضلاب شهری در پارس آباد تقریبا نصف مردم این شهر از بوی بد فاضلاب شهری رنج می‌برند و یک نارضایتی شدیدی بوجود آمده است. 
  
عبداللهی اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل و بهره‌برداری از طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری را کافی ندانست و گفت: عملیات ساخت این تصفیه خانه از سال ۸۶ آغاز شده و علی‌رغم گذشت بیش از یک دهه تاکنون تنها ۷۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است . 
  
به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: به عنوان یک انسان و مسئول موظف هستیم حداقل از بابت رضایت مردم به وظیفه خود عمل کرده و با اولویت قراردادن آن بدنبال رفع این معضل باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین