کد خبر: ۵۶۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۲:۵۲
نیكبخت واحدی :

فقط برای عقد قرارداد به ایتالیا می‌روم

آفتاب‌‌نیوز : ایتالیا خوش گذشت؟
كدام ایتالیا؟ من اصلا به این كشور سفر نكرده بودم. نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شده است. شنیده‌ام برخی‌ها عنوان كردند كه برای تفریح به ایتالیا رفته‌ام، اما باید بگویم اگر روزی بخواهم به این كشور سفر كنم فقط برای عقد قرارداد با یكی از تیم‌های كالچو به ایتالیا می‌روم.

ظاهرا خیلی به لیگ ایتالیا علاقه داری؟
لیگ اسپانیا را بیشتر دوست دارم، اما در كنار آن به كالچو هم علاقمند هستم. آن زمانی كه می‌گفتند در ایتالیا هستم در امارات به سر می‌بردم.

كی به تهران رسیدی؟
شنبه به تهران بازگشتم و از دیروز هم در تمرینات پرسپولیس شركت كردم.

بازی پرسپولیس ـ العین را دیدی؟
خیر، آنجایی كه من بودم خیلی دورتر از العین بود و به همین خاطر در اردوی پرسپولیس شركت نكردم. مربی به من اجازه داده بود استراحت كنم و با اجازه كادر فنی در این بازی غایب بودم.

نظرت در مورد حذف استقلال چیست؟
نظر خاصی ندارم، بازی را ندیدم كه بتوانم نظری بدهم. فوتبال همین است و نمی‌توان نتیجه آن را پیش‌بینی كرد.

پرسپولیس را در نیم فصل دوم چطور می‌بینی؟
نباید یك امتیاز هم از دست بدهیم. شانس قهرمانی پرسپولیس كم نیست و اگر امتیاز از دست ندهیم قهرمانیم.

در مورد اتفاقاتی كه در بازی مقابل اشتوتگارت و جریان كاپیتانی‌ات افتاد توضیح می‌دهی؟
قبلا گفتم باز هم می‌گویم كه من آن روز فقط به خاطر سردی هوا آن لباس را پوشیدم و دنبال جلب توجه هم نبودم. من نمی‌توانستم به مسئولان تیم ملی بگویم لباس‌ها را تعویض كنند تاهمه آستین بلند بپوشند. در آن صحنه هم به امیر قلعه‌نوعی گفتم كه من چه كار كنم و بعد هم فقط به داور چهارم گفتم كه این یك بازی دوستانه است.
در مورد كاپیتانی هم فقط می‌دانم كه این تشخیص سرمربی تیم ملی بود و اگر كسی اعتراض دارد می‌تواند به ایشان بگوید من با هیچ كس اختلافی ندارم و حاضر هم نیستم به خاطر یك بازوبند رفاقتم را خراب كنم. البته مطمئن باشید از حقم نخواهم گذشت.

مربیان پرسپولیس به دنبال جذب بازیكن هستند آیا احتیاجی به این كار هست؟
این تشخیص مربیان است و آنها باید نظر بدهند، به نظر من پرسپولیس كمبود بازیكن ندارد ولی شاید برای تقویت تیم لازم باشد. خدا را شكر بازیكنان مصدوم پرسپولیس آماده شده‌اند و حضور آنها می‌تواند بهترین كمك برای پرسپولیس باشد.

و حرف آخر ...
باور كنید همیشه برای رسانه‌ها ارزش خاصی قائل هستم ولی نمی‌توانم تحمل كنم كه بعضی‌ها در زندگی شخصی من دخالت كرده و از طرف خودشان بنویسند كه من چه كار كرده و یا قصد انجام چه كاری را دارم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین