کد خبر: ۵۶۵۴۶۶
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

تردد در جاده های کوهستانی با زنجیر چرخ

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان جریان دارد اما در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان تردد با زنجیر چرخ میسر است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و کوهستانی استان، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان جریان دارد اما در محورهای کوهستانی و گردنه‌های استان تردد با زنجیر چرخ میسر است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه محور اسالم به خلخال که در پی ریزش کوه مسدود بود، همچنان مسدود است، افزود: به رانندگان توصیه می‌کنیم حتی‌المقدرو از سفرهای غیر ضروری خصوصا در مناطق کوهستانی خودداری کنند و در صورت لزوم هم تجهیزات ایمنی نظیر نقشه مسیریاب، سوخت کافی، زنجیر چرخ، آذوقه و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی با اشاره با وقوع دو تصادف مهم در استان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: ساعت 10 صبح روز گذشته، 7 دی ماه بر اثر برخورد تریلر با دوچرخه در محور آستارا به تالش، راکب دوچرخه که نوجوان 13 ساله بود، فوت کرد و علت حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ محمدپور بیان کرد: صبح امروز، 8 دی ماه هم براثر برخورد خودروی کامیون با سرویس حامل کارگران کارخانه گونی بافی پینک رشت، 13 سرنشین مینی بوس دچار حادثه می‌شوند که 10 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 3 نفر هم به بیمارستان منتقل شدند که علت این حادثه بی توجهی مینی بوس به جلو گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین