کد خبر: ۵۶۵۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

پیام مهم عراق به بشار اسد

بشار اسد امروز (شنبه) پیامی را از عادل عبدالمهدی در زمینه هماهنگی میان دو کشور و توسعه روابط سوریه و عراق دریافت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه امروز پیام عادل عبدالمهدی،‌ نخست وزیر عراق را از سوی فالح فیاض، مشاور امنیت ملی این کشور دریافت کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از سایت ریاست‌جمهوری این کشور گزارش داد، مضمون این پیام درباره تحکیم روابط دو کشور، اهمیت تداوم هماهنگی در تمام زمینه‌ها من جمله مبارزه با تروریسم و همکاری در این باره به خصوص در مرزهای دو کشور بود.

بشار اسد در این دیدار بر برقراری روابط مناسب با عراق و همکاری با این کشور در زمینه مقابله با تروریسم تاکید کرد و هماهنگی میان دو کشور را تا زمان نابودسازی کانون‌های تروریستی در برخی مناطق سوریه و عراق ضروری دانست.

بشار اسد تاکید کرد، اتفاقات مثبت در منطقه بخصوص در سطح برقراری ثبات در اکثر شهرهای سوریه و عراق دال بر این است که اراده ملت‌های منطقه در حفظ حاکمیت کشور قوی‌تر از طرح‌ها و توطئه‌چینی‌های خارجی است.

فالح فیاض نیز اظهار کرد، موفقیت ملت عراق در مقابله با داعش و پیروزی‌های ارتش سوریه زمینه برقراری امنیت را فراهم کرده و تروریسم را از اکثر مناطق بیرون راند و آخرین مورد آن ورود ارتش سوریه به منبج بود که برای کل منطقه خیر را به همراه خواهد داشت.

دو طرف بر تحکیم روابط در تمام سطوح در جهت خدمت منافع ملت دو کشور تاکید کردند.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین