کد خبر: ۵۶۵۶۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

2019، سال خودروهای الکتریکی+عکس

سال 2019 سال رقابت خودروهای لوکس و شاسی‌بلند الکتریکی خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس علم و فناوری- جگوار مدل I-pace خود را تا سال 2020 میلادی به بازار عرضه می‌کند و به تولید انبوه می‌رساند. رقابت میان مرسدس بنز، بی ام دبلیو و پورشه نیز ادامه می‌یابد و تسلا نیز رقابت شدیدتری خواهد داشت. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ شبکه خبری "سی ان ان" با اشاره به رونق فروش خودروهای الکتریکی در سال 2019 میلادی، می‌نویسد: "پیش بینی می‌شود تسلا خودروی مدل Y خود را که تاکنون نمایش نداده در سال آینده رونمایی کند. در عین حال، ائودی نیز به سرعت خط تولید خودروی الکتریکی خود را افزایش می‌دهد".

 Audi E-Tron در ماه سپتامبر رونمایی شد. سازنده آلمانی قصد دارد از سال آینده این خودرو را به بازار ایالات متحده عرضه کند. قیمت اولیه 75 هزار دلار خواهد بود. خودروی الکتریکی و ورزشی و چهار نفره. مرسدس بنز EQC نیز مدل الکرتیکی خودروهای مرسدس است که امسال رونمایی شد. این خودرو نیز شبیه ائودی است اما کمی سبک‌تر و ورزشی‌تر و تا سال 2020 در ایالات متحده امریکا در دسترس خواهد بود. Taycan نخستین خودروی تماما الکتریمی پورشه است که تا پایان سال اینده وارد مرحله تولید خواهد شد و می‌تواند 50 مایل در ساعت را ظرف مدت 3.5 ثانیه بپیماید. بی ام دابلیو نیز خودروی الکتریکی خود را تحت عنوان BMW Vision iNext در سال 2021 به بازار عرضه خواهد کرد".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین