کد خبر: ۵۶۵۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۴
الونگ :

با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌كنم

آفتاب‌‌نیوز : در این نشست كه عصر روز شنبه برگزار شد محمدحسن انصاری فرد به الونگ اعلام كرد : در شرایطی كه تمرینات تیم از 8 روز پیش آغاز شده ، باشگاه و سرمربی تیم از علت عدم حضورت در تمرینات بی‌اطلاع بودند و باشگاه هیچ پاسخ قانع كننده‌ای برای هواداران میلیونی خود نداشت. 

انصاری فرد گفت: ما باید به خاطر این مسائل پاسخگوی هواداران و سوالات رسانه‌ها باشیم و این غیبت شما بسیار سوال برانگیز است. 

الونگ الونگ در پاسخ به سوالات متعدد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از اینكه پزشكان اعلام كردند نیاز به عمل جراحی دارم با استرس مواجه شده بودم و نگران آینده فوتبال خودم بودم وقتی هم با موافقت باشگاه و سرمربی تیم برای تعطیلات كریسمس به كامرون رفتم با طب سنتی به مداوای خود پرداختم و در حال حاضر نیز برای بازی كردن فقط نیاز به چند جلسه تمرین دارم تا از لحاظ آمادگی بدنی در فرم قبلی قرار بگیرم. 

الونگ گفت: من فكر می‌كردم باشگاه از علت غیبت من اطلاع دارد. من 25 یا 26 دی ماه بود كه به ایران آمدم و بعد از چند روز به یكی از شهرهای شمالی ایران رفتم و به این دلیل كه چمدانهایم در فرودگاه قطر جامانده بود مجبور بودم به این كشور برگردم و همین موضوع موجب شد تا نتوانم در دور جدید تمرینات تیم شركت كنم. 

بازیكن كامرونی پرسپولیس تصریح كرد: من فكر نمی‌كردم باشگاه از غیبتم بی‌اطلاع باشد اما با این وجود قبول دارم از این لحاظ كه باشگاه و سرمربی تیم از من بی‌خبر بودند اشتباه كردم اما تأكید می‌كنم طی این مدت دنبال استراحت مطلق و تفریح و گشت و گذار نبوده‌ام بلكه درپی مداوای پای آسیب دیده‌ام بودم و حالا نیز برای حضور در تمرینات مشكلی ندارم و اگر مسأله‌ای پیش نیاید می‌توان بعد از چند جلسه تمرین و افزایش سطح آمادگی جسمانی برای تیم بازی كنم. 

الونگ در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و سعی می‌كنم در صورتی كه سرمربی تیم با حضورم در تمرینات موافقت كرد غیبتم در چند بازی گذشته را جبران كرده و با ارائه بهترین بازیها وظیفه‌ام را در قبال پرسپولیس و هواداران انجام دهم. 

الونگ افزود : من باید تأكید كنم كه طی این مدت هیچ مصاحبه‌ای علیه سرمربی تیم انجام نداده و این موضوع را قبل از پایان نیم فصل اول به سرمربی تیم اعلام كردم اما نمی‌دانم چرا برخی رسانه‌ها از قول من مطالبی درباره سرمربی تیم منتشر كرده‌اند. 

پدیده كامرونی پرسپولیس گفت: من از همین جا به هواداران پرسپولیس اعلام می‌كنم كه با تمام وجود در خدمت تیم هستم و برای سربلندی این تیم پرطرفدار از هیچ تلاشی دریغ نخواهم كرد. من می‌خواهم آنها بدانند كه الونگ پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد و همانطور كه پزشك و مربیان تیم می‌دانند طی این مدت نیز هرگز تمارض نكرده‌ام. 

گفتنی است الونگ صبح امروز به ورزشگاه كارگران رفت و بعد از ارائه توضیحات و جلب نظر موافق دنیزلی در تمرینات تیم پرسپولیس شركت كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین