کد خبر: ۵۶۵۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

دلیل حضور قالیباف و حدادعادل در جلسات جامعه مهندسین چیست؟

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: باید مراقب بود که فضای کشور زودتر از زمان خود، انتخاباتی نشود و افراد درگیر رقابتهای انتخاباتی نشوند اما شروع بحث های درون گروهی درخصوص انتخابات لازم است.
آفتاب‌‌نیوز :
قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از برنامه های این تشکل برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خبرداد. خجسته پور به خبرآنلاین گفت: همانطور که پیش از این نیز دبیرکل حزب اشاره داشت ، باید مراقب بود که فضای کشور زودتر از زمان خود، انتخاباتی نشود و افراد درگیر رقابتهای انتخاباتی نشوند اما شروع بحث های درون گروهی درخصوص انتخابات لازم است، بر همین اساس روز پنجشنبه ششم دی ماه نشست جبهه پیروان خط امام و رهبری در دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد و علاوه بر بحث های مربوط به بودجه ۹۸ و غیره درخصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

وی در پاسخ به سوالی درخصوص علت دعوت از قالیباف، جواد لاریجانی و حدادعادل در هفته های اخیر در جلسات جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: نشست های ماهانه جامعه اسلامی مهندسین بصورت یک روال در طول سال برگزار می‌شود و به مناسبت‌های گوناگون سخنرانان مختلفی در این نشستها به ایراد سخن می‌پردازند. البته بدیهی است جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یکی از احزاب اصولگرای کشور میزبان افراد مؤثر در جرگه اصولگرایی باشد. 

خجسته پور گفت: قطعا آقای باهنر به عنوان رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جام در نشست خبری خود که روز سه شنبه هفته جاری در خبرآنلاین برگزار خواهد شد توضیحات بیشتری را درباره برنامه های جبهه و جامعه اسلامی مهندسین درخصوص انتخابات سال آینده ارائه خواهند داد لیکن حزب درنظر دارد طی ماه آینده نشست دبیران واحدهای استانی و اعضای شورای مرکزی را نیز در تهران برگزار  نماید. همچنین جلسات جبهه پیروان نیز بصورت منظم برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت : به هرحال در سه ماهه پایانی سال ۹۷ هستیم و لازم است در فرصت باقیمانده تا پایان سال برنامه ریزی های درون گروهی برای انتخابات صورت پذیرد تا ان شالله فعالیتهای اجرایی در سال ۹۸ بصورت منظم و با قوت بیشتر انجام شود.
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین