کد خبر: ۵۶۶۰۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
آگهی

بهترین تور آنتالیا نوروز 98

از جمله محبوبیت‌های زیاد این شهر سواحل زیبای آنتالیا است. همانطور که می دانید به دلیل موقعیت جغرافیایی ترکیه، به آب های مدیترانه‌ای نزدیک هستند. در آنتالیا نیز سواحل خیره کننده‌ای وجود دارد که گسترش چشم‌گیری در جذب مسافران داشته است. از محبوب‌ترین سواحل آنتالیا می توان به سواحل لار و بلک اشاره کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آنتالیا یکی از شهر های گردشگری و توریستی ترکیه است که سالیانه میلیون ها مسافر برای داشتن اوقات خوش به این شهر سفر می کنند. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا در فصل بهار و اوایل تابستان است. سفر به آنتالیا یکی از محبوب ترین گزینه های است که می توانید تور آنتالیا نوروز 98 خود را در این شهر رویایی سپری کنید. از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری آنتالیا را به طور مختصر شرح می دهیم.

سواحل آنتالیا

از جمله محبوبیت‌های زیاد این شهر سواحل زیبای آنتالیا است. همانطور که می‌دانید به دلیل موقعیت جغرافیایی ترکیه، به آب‌های مدیترانه‌ای نزدیک هستند. در آنتالیا نیز سواحل خیره‌کننده‌ای وجود دارد که گسترش چشم‌گیری در جذب مسافران داشته است. از محبوب‌ترین سواحل آنتالیا می توان به سواحل لار و بلک اشاره کرد. 

ساحل لار شنی و دارای سنگ ریزه است که امواجی ملایم و آرامی دارد. در 6 کیلومتری شرق آنتالیا ساحل لار با امکانات زیادی قرار دارد که داری 11 باشگاه، 4 رستوران، 4 کافه، 2 زمین فوتبال، یک پارک عجایب، محوطه ای برای والیبال ساحلی، ورزش های آبی، اسکیت و فوتبال ساحلی است. 

در مقابل در غرب آنتالیا در 36 کیلومتری آن ساحل بلک قرار دارد. این منطقه علاوه بر ساحل شنی دارای منطقه جنگلی و نزدیکی به آبشار  کورسونافلذت است که نسبت به ساحل لار از جمعیت توریستی زیادی برخوردار است. همچنین نزدیک بودن این ساحل به مکان های تاریخی و هتل های درجه یک شهری باعث محبوبیت بیشتر این ساحل شده است. 

رودخانه ماناوگات

رودخانه زیبای ماناوگات از کوه های طرس سرچشمه گرفته است که در منطقه سیده آنتالیا در جریان است که در انتها به دریای مدیترانه می رسد. اگر می خواهید چشم انداز زیبای این رودخانه را بهره مند شوید بهتر از با کشتی در دریا مدیترانه سفر کنید. بر روی این رودخانه حدود 150 تا 200 سال قبل از میلاد مسیح حمل و نقل بار صورت می گیرد. در واقع این رودخانه قدمت تاریخی دارد.

منطقه گردشگری سیده

علاوه بر وجود رودخانه ماناوگات در این منطقه، ویرانه های باستانی و آثار تاریخی به چشم می خورد که نشان از تاریخ کهن این منطقه است. بنادر تاریخی و سواحل ماسه ای از جاذبه های زیبای این منطقه است. بازار معبد آپولو، گورستان و حمام رومی ها و نیز تالار تائتر از آثار تاریخی و گردشگری سیده آنتالیا محسوب می شود. 

مسجد کنگره دار

در قرن سیزدهم توسط یک پادشاه سلجوقی مسجد کنگره دار ساخته شد. وجود مناره های زیبای این مسجد موجب جذب گردشگران شده است. علاوه بر آثار تاریخی این مسجد به عنوان سمبل آنتالیا شناخته شده است. در ابتدا از این مکان برای مدرسه و تدریس علوم دینی استفاده می کردند که به مدرسه کاراتای معروف بوده. معماری و طراحی داخلی زیبای مسجد موجب افزایش زیبایی آن شده است.

بهترین تورهای آنتالیا را با دلارام سیر تجربه کنید!

دلارام سیر از برترین کارگزاران تور ترکیه و آنتالیا در تهران است. از معیارهای بهترین کارگزار تور ترکیه و آنتالیا میزان سابقه و تجربه کاری آن‌هاست. دلارام سیر از قدیمی‌ترین کارگزاران تور ترکیه است که در جهت راحتی و داشتن سفری خوش برای مسافران فعالیت می‌کند. تنوع تور آنتالیا دلارام سیر این امکان را برای مسافران قرار داده است تا با توجه به میزان بودجه ای که می خواهند پرداخت کنند یک سفر خوب داشته باشند. تور های گروهی و انفرادی آنتالیا یکی از بهترین خدماتی است که دلارام سیر ارائه می دهد. برای اطلاع از دیگر تور های دلارام سیر و اطلاع از میزان کیفیت خدمات تور های می توانید به وب سایت رسمی زیر مراجعه کنید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین