کد خبر: ۵۶۶۳۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

وزیرآموزش‌وپرورش خبرداد: خداحافظ کنکور!

وزیر آموزش و پرورش بعد از برگزاری جلسه تعیین‌تکلیف نهایی درباره کنکور سال ۱۳۹۸، از خداحافظی با برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی یا همان "کنکور سراسری" خبر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در صفحه توئیتر خود در فضای مجازی نوشته است: «امروز چهارشنبه، ساعت ۶:۳۰ صبح جلسه تعیین‌تکلیف نهایی کنکور سال آینده برگزار شد. ورود به ۸۵ درصد ظرفیت دانشگاه‌ها نیازی به شرکت در کنکور و تحمل اضطراب‌های طاقت‌فرسا ندارد و صرفا سوابق تحصیلی ملاک عمل است. از همراهی وزارت علوم برای این موفقیت متشکرم. خداحافظ کنکور!»


وزیر آموزش و پرورش خبر داد: خداحافظ کنکور!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
قشم وکیش با پول پزشک می شوند .
خلاف حقوق بیمار نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
مثل غیر انتفای فقط اسم عوض شده .
اسم جدید کنکور .
کنترل شایستگی ذهنی جسمی و دانش پایه عالی برای ورود .برای ساختمان ساز و درمانگر و......که با جان و مال و ابروی انسان ارتباط مستقیم دارد .
دندانپزشکی مثل خیلی کشورها. تکنیسین کافی است ,ازاد بدون کنکور شود .
قادر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
آقای وزیر وظیفه شما حذف کنکور در جامعه ای که بیکاری بیداد میکنه و شما هم کاری در این زمینه نمیتونید بکنید، نیست. یادتون هست تابستان امسال در برنامه حالا خورشید قول قاطع دادید که تاثیر معدل در کنکور 98 قطعی است و مثبت نیست؟ پس چی شد؟ این ها نشون میده که جسارتا شمادر این زمینه کاره ای نیستید. شما وظیفه تون بهبود وضع معیشتی معلم ها، رسیدگی به وضع رفاهی معلم ها، بیمه تکمیلی، وضع اسفناک بازنشستگان فرهنگی، کلاس های دارای بخاری نفتی،جذب بازماندگان از تحصیل، عدم واریزی سرانه مدارس، اخذ کمک های اجباری از اولیا و هزاران مسئله دیگر است اگر توانایی حل این مشکلات را ندارید لا اقلدر کارهایی که فرا سازمانی و خارج از عهده جنابعالی است اینقدر دخالت نکنید. آخه نحوه پذیرش کنکور دانشگاه ها که تحت نظر وزارت خانه های علوم و بهداشته چه ارتباطی به وزارت آموزش و پرورش داره؟ عین اینه که وزیر آموزش و پرورش بگه از این به بعد وزارت نفت استخدامی های خود را بر اساس امتحانات آموزش و پرورش خواهد برداشت !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
هر چیزی رو تغییر دادید " گند زدید "
کنکور رو هم حذف کنید تا هر بیسواد با پول بره دانشگاه ..........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین