کد خبر: ۵۶۶۵۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

کلاهبردار پایتخت در مرز مهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری یک فردم متهم و موسوم به کلاهبرداری 18 میلیارد ریالی پایتخت درمرز بین المللی مهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار نورعلی یاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی گذرنامه مرز مهران هنگام کنترل ورود افراد از به داخل کشور، شخصی را با مدارک و گذرنامه جعلی دستگیر کردند.

وی افزود: پس از استعلام هویتی مشخص شد که فرد مورد نظر مبلغ 18 میلیارد ریال در قالب خرید و فروش زمین در استان تهران کلاهبرداری و به کشور عراق سفر کرده که پس از مراجعه به مرز زمینی مهران و ورود به کشور با هوشیاری و دقت ماموران انتظامی و گذرنامه مرزی مهران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم در مواجهه با مستندات و مدارک موجود به ارتکاب 18 میلیارد ریال کلاهبردار تهران مرکز اعتراف کرد.

سردار یاری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: سهل انگاری افراد در رعایت نکات ایمنی ،ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان وکلاهبرداران است که می طلبد از اعتماد به افرادی که ظاهری آراسته و با قدرت بیان فوق العاده طعمه خود را انتخاب می کنند خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری آن از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین