کد خبر: ۵۶۶۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

امام جمعه البرز: فرصت طلب ها با توطئه کشف حجاب نمی‌توانند زنان را فاسد کنند

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز عده‌ای به نام آزادی اقدام به ولنگاری‌هایی می‌کنند تا به زنان آسیب بزنند، آنان می‌خواهند زنان را به مباحثی چون کنسرت، حضور در ورزشگاه و ... مشغول کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 14 دی ماه کرج با تأکید بر لزوم جلوگیری از رانت‌خواری و حقوق‌های نجومی گفت: همه باید برای ریشه‌کن کردن فقر در جامعه تلاش کنند.

حسینی همدانی افزود: فقر علل مختلفی از جمله خشکسالی، زلزله، جنگ و ... دارد اما در این بین سیاست‌های بیگانگان هم می‌تواند موجب فقر در جامعه شود.

وی یکی دیگر از علل گسترش فقر را مدیریت ضعیف دولت‌ها و عدم رعایت اعتدال در مصرف عنوان و اعلام کرد: احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی هم در این میان تأثیرگذار است.

امام جمعه کرج در ادامه خطبه‌های امروز به حضور باشکوه مردم در مراسم نهم دی‌ماه اشاره و خاطرنشان کرد: این حضور موجب خواری دشمن است و اثرات ماندگاری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز به سالروز اجرای قانون کشف حجاب در ایران هم اشاره و تصریح کرد: این کار به دستور بیگانگان و برای اسلام زدایی از ایران توسط رضاخان انجام شد.

وی ادامه داد: دشمنان به اسم آزادی، کشف حجاب را مطالبه زنان ایرانی عنوان می‌کنند در حالی که چنین نیست، اسلام مخالف آزادی نیست و هیچ دینی مانند اسلام به زنان آزادی نداده است بنابراین افراد فرصت طلب بدانند که با توطئه کشف حجاب در جامعه نمی‌توانند زنان را فاسد کنند و تقوا را از آنان بگیرند.

حسینی همدانی اضافه کرد: امروز عده‌ای به نام آزادی اقدام به ولنگاری‌هایی می‌کنند تا به زنان آسیب بزنند، آنان می‌خواهند زنان را به مباحثی چون کنسرت، حضور در ورزشگاه و ... مشغول کنند.

وی در ادامه از چاپ برخی مطالب در نشریات و استفاده از الفاظی که اسلام و عفت عمومی را زیر سوال می‌برد انتقاد کرد و از مسلمانان خواست از اشاعه چنین مباحثی جلوگیری کنند.

حسینی همدانی در بخش دیگری خاطرنشان کرد: وقتی جایی اختلاطی بین دختران و پسران ایجاد می‌شود و اعتراض می‌کنیم عده‌ای می‌گویند این‌ها با شادی جامعه مخالف هستند، درحالی‌که ما می‌گوییم شادی‌های حرام نباید در جامعه رواج پیدا کند.

وی به سالروز اجرای عملیات کربلای 5 هم اشاره و این عملیات را یکی از بزرگترین و راهبردی‌ترین عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس دانست.

امام جمعه کرج در پایان از جمع‌های کارگری، کارمندی و اصناف خواست در بیان مطالبات خود مراقب سوءاستفاده‌های دیگران باشند زیرا برخی به دنبال این فرصت‌ها برای ضربه به نظام هستند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین