کد خبر: ۵۶۶۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه افتتاحیه جام ملت‌های آسیا

دیدار افتتاحیه هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت ۲۰ امشب به وقت امارات برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار افتتاحیه هفدهمین‌ دوره رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت ۲۰ امشب به وقت امارات (۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران) بین تیم های امارات و بحرین با قضاوت مخادمه اردنی در ورزشگاه زاید اسپورت شهر ابوظبی برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه هم تا ساعاتی دیگر در همین ورزشگاه انجام می شود.

هواداران تیم های امارات و بحرین در فاصله کمتر از ۴ ساعت آرام آرام وارد ورزشگاه می شوند.

درحالیکه در مراکز شهر ابوظبی فضای فوتبالی خاصی وجود ندارد و تنها بنرها و پارچه های مخصوص رقابت های جام ملت های آسیا در آنها به چشم می آید اما با نزدیک شدن به ورزشگاه شاهد حضور دست فروشانی هستیم که پرچم امارات را به فروش می رسانند.

تدابیر امنیتی شدیدی در ورزشگاه بن زاید وجود دارد و علاوه بر ممنوع بودن تصویر برداری و فیلم برداری در بسیاری از نقاط این ورزشگاه خبرنگاران و هواداران برای حضور در آن باید از گیت های ویژه بازرسی رد شوند و حتی کیف دستی آنها هم مورد رصد قرار می گیرد.

خبرنگاران زیادی از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی برای پوشش خبری دیدار شاگردلن آلبرتو زاکه رونی و میروسلاو سوکوپ در مرکز رسانه ای این ورزشگاه حضور داشتند.

بیشتر روزنامه های اماراتی صفحات خود را با اخبار جام ملت های آسیا پر کرده اند و البته در این میان کتابچه ای هم در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است که اطلاعات جامعی از تیم های شرکت کننده در جام ملت ها در آن درج شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین