کد خبر: ۵۶۶۸۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

قیمت طلا، سکه و ارز در نیمه دی‌ماه

امروز ۱۵(دی ماه) بازار طلا و ارز با افزایش همراه بود و رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران امیدوار است که قیمت‌ها کاهش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
در لحظه انتشار این گزارش، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم  سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به آخرین روز معاملاتی که صورت گرفته با افزایش همراه بوده است.

قیمت نیم سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۴۸۸ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۳۴ هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که  هر اونس جهانی طلا افزایش قیمت داشته و به ۱۲۸۵ دلار رسیده است.

در بازار ارز نیز بانک‌ها نرخ خرید دلار را افزایش دادند و به حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان رساندند. همچنین نرخ خرید یورو نیز در بانک‌ها نسبت به روز چهارشنبه با افزایش همراه بود و به ۱۱ هزار و ۹۶۶ تومان رسیده است.

هر پوند انگلیس در بانک‌ها با کاهش حدود ۱۲۰ تومانی ۱۳ هزار و ۳۷۱ تومان خریده شد.

نرخ ارز مسافرتی در بانک ها ۱۲ هزار و ۴۴۶ تومان بود که با احتساب کارمزد بانک عامل و بانک مرکزی حدود ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان به دست متقاضیان رسید.

همچنین امروز هر لیر ترکیه ۱۹۳۰ تومان، درهم امارات ۲۸۸۰ تومان و پوند انگلیس ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین