کد خبر: ۵۶۶۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

دیدار پنس با اعضای دموکرات کنگره بر سر تعطیلی دولت

معاون رئیس جمهوری آمریکا با هدف بررسی پایان احتمالی تعطیلی دولت با اعضای دموکرات کنگره دیدار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از دستیاران مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از دو ساعت دیدار و گفتگو با اعضای دموکرات کنگره گفت: این دیدار شامل بررسی ویژه درباره مبلغ مورد نیاز کاخ سفید برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک نشد اما بجای آن بر روی مسائل امنیتی تمرکز کردند.

به گزارش پایگاه خبری هیل، معاون پنس به اظهارات کریستین نیلسن، وزیر امنیت کشور درباره وضعیت مرز بین آمریکا و مکزیک اشاره کرد و گفت: پنس بر موضع ترامپ درباره تامین این بودجه با هدف خروج دولت از تعطیلی تاکید کرد.

ترامپ پس از این دیدار در توئیتی نوشت که هیچ پیشرفتی در جهت دستیابی به توافق برای تامین بودجه به دست نیامد و از دموکرات‌ها خواست تا به توافقی برای رویارویی با مهاجرت غیرقانونی و امنیت مرزی دست بیابند.

یکی از منابع دموکرات نیز گفت که پنس موضع ترامپ را درباره درخواست ۵.۷ میلیارد دلار برای ساخت دیوار مرزی تغییر نداد.

مایک پنس در توئیتی نوشت که این دیدار سازنده بود اما به جزئیات مطالب مطرح شده در آن اشاره نکرد و تنها نوشت که این گفتگوها روز یکشنبه نیز ادامه می‌یابد.

میک مولوینی، رئیس موقت کارمندان کاخ سفید نیز که در این دیدار حضور داشت، گفت: در این دیدار به پیشرفت چندانی دست پیدا نکردیم و این چیزی است که من را شگفت زده می‌کند. ما باید زمان و توجه بیشتری را برای دستیابی به توافقی که مدنظر داریم، صرف کنیم تا امنیت مرزی خود را بهبود بخشیم.

جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ نیز در این دیدار حضور داشته است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین