کد خبر: ۵۶۷۳۲۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

بازیکنان ایران بعد از پیروزی مقابل یمن چه گفتند؟

کاپیتان تیم ملی ایران مقابل یمن تاکید کرد که سبک بازی ایران نسبت به جام جهانی تغییر نکرده بلکه تیم‌های حاضر در جام‌جهانی قدرتمندتر بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
اشکان دژاگه درباره پیروزی پرگل تیم ملی مقابل یمن در بازی نخست از جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: اگر پنج گل بزنیم، می‌گویند چرا پنچ گل زدید. اگر کمتر بزنیم هم می‌گویند چرا من گل زدید.

او ادامه داد: خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم. مهم نیست چند گل زدیم. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند. در ذهن ما این بود که بازی را کنترل کنیم. بعد از زدن گل نخست بازی را کنترل کردیم و گل‌های بعدی را زدیم. خدا را شکر این اتفاق رخ داد و اولین بازی را بردیم. چند روز وقت داریم برای بازی با ویتنام آماده شویم.

بازیکنان ایران بعد از پیروزی مقابل یمن چه گفتند؟

کاپیتان تیم ملی ایران مقابل یمن درباره آمادگی بالای خودش نیز تاکید کرد: همه می‌دانند در چند سال گذشته سختی‌های زیادی کشیدم. مصدومیت داشتم. برای من آسان نبود که به جام جهانی نرسیدم و نتوانستم برای تیم ملی بازی کنم. ضربه بزرگی برای من بود. خدا را شکر الان بدون مصدومیت توانستم آماده شوم. سعی می‌کنم به تیم کمک کنم و  خوشحالم در اولین بازی به تیم کمک کردم.

دژاگه درباره تغییر سبک بازی تیم ملی گفت: اول از همه برای ما مهم است که گل نخوریم و بعد فشار بیاوریم و گل بزنیم. معلوم است بازی مقابل اسپانیا سخت‌تر است. امروز هم همین کار را کردیم و امیدوارم همینطور ادامه دهیم.

بیرانوند: تیم ما طوری ساخته شده که گل نخورد

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ایران برابر یمن در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم گام اول را بلند برداریم و تمرکز ما برای دیدار با ویتنام خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۱۰-۱۵ دقیقه اول یمن، محکم بازی کرد. می‌دانستیم تیم‌هایی مثل اردن و فلسطین انگیزه یمن را بالا بردند و من از این رو می‌ترسیدم که یمن هم دردسرساز شود اما توانستیم فشار یمن را کنترل کنیم و این تیم را شکست دهیم. از این به بعد تمام فکر و ذکر ما بازی برابر ویتنام است. امیدوارم با کمک کادرفنی برای بازی دوم آماده شویم.

بیرانوند درباره نخستین کلین شیتش در این مسابقات و بررسی عملکرد او در رسانه‌های خارجی تصریح کرد: این که تمام رسانه‌ها روی من و تیم ملی تمرکز کرده‌اند، کار ما را سخت‌تر می‌کند و باید تلاش خودمان را بکنیم که بهترین بازی را انجام دهیم. کلین‌شیت من به دلیل خوب دفاع کردن سایر بازیکنان است، از مهاجمان ما گرفته تا بازیکنانی که در خط دفاع بازی می‌کنند. اگر مقابل یمن گل می‌خوردیم، بازیکنان ما ناراحت می‌شدند. تیم ما طوری ساخته شده که قاعدتا نباید گل بخوریم.

قدوس: بازی اول همیشه سخت است

سامان قدوس بعد از برتری پنج گله ایران برابر یمن گفت: بازی اول همیشه سخت است و استرس داریم اما این بازی را با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شدیم و نشان دادیم که تیممان قوی است.

او افزود:‌به خاطر بازی امروز خوشحالم و واقعا خوب بازی کردیم.

امیری: حالا به بازی با ویتنام فکر می‌کنیم

وحید امیری بعد از برتری پنج گله ایران مقابل یمن در نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: چند دقیقه اول، بازی گره خورده بود اما خدا را شکر توانستیم گل بزنیم و بازی اول را با برد به اتمام برسانیم. در بازی امروز رفته‌رفته تیم ملی ایران به شکلش رسید. مهم سه امتیاز بود که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.

او درباره این که کی‌روش گفته بود تنها به بازی با یمن فکر می‌کند، گفت: قانون کار همین است و تیمی که می‌خواهد کارش را کند باید بازی به بازی پیش برود. بازی با یمن تمام شد و الان تمام فکر و ذکرمان بازی با ویتنام است. ما به دنبال سه امتیازها هستیم و بازی‌ها پشت سر هم مهم است و امیدوارم به هدفمان برسیم.

ابراهیمی: باید بازی به بازی تمرکز خود را حفظ کنیم

امید ابراهیمی هافبک تیم ملی پس از پیروزی ۵ بر صفر برابر یمن در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و از فردا آماده بازی بعدی مقابل ویتنام می‌شویم.

او در پاسخ به این پرسش که چرا شاگردان کی‌روش، خشن بازی کردند، گفت: فوتبال همین است. کسی دنبال مراعات کردن نیست و همه به دنبال موفقیت هستند و ما هم تلاش می‌کنیم که محکم بازی کنیم. هدف ما این است که تا آخر با موفقیت راه را ادامه دهیم.

ابراهیمی اضافه کرد: امیدوارم در دیدار با ویتنام نیز به برتری برسیم. فکر می‌کنم اگر تمرکز خود را بازی به بازی حفظ کنیم به مرور نتایج بهتری هم خواهیم گرفت.

رضاییان: دیگر تیم ضعیفی در آسیا نداریم

رامین رضاییان پس از برتری پنج گله ایران برابر یمن در نخستین بازی تیم ملی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم این دیدار را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

وی ادامه داد: تیم بزرگی مانند استرالیا شکست خورد اما خوب بازی کرد. یمن هم تیم خیلی خوبی بود اما خوشبختانه توانستیم دستورات کادر فنی را به خوبی پیاده کنیم و به تنها چیزی که فکر می‌کنیم دیدار بعدی مقابل ویتنام است.

رضاییان اضافه کرد: آسیا مثل قدیم نیست که تیم‌های دیگر ضعیف باشند و همه تیم‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند. همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند. خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم که امروز برای ما سنگ‌تمام گذاشتند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین