کد خبر: ۵۶۷۵۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲

علت عدم حضور ۴ شهردار معروف در جلسه هم‌اندیشی با حناچی

پیروز حناچی شهردار تهران در مورد غیبت چند تن از شهرداران قدیمی تهران نیز گفت: ‌پسر آقای قالیباف ازدواج کرده‌اند که تبریک می‌گوییم و نتوانستند به این جلسه بیایند. کرباسچی نیز در جلسه دیگری باید حضور پیدا می‌کرد و مادر ملک‌مدنی نیز در ICU بیمارستان بستری بود که امیدواریم خداوند شفا بدهد و احمدی‌نژاد نیز به این جلسه دعوت شده بود که اطلاعی از عدم حضور ایشان پیدا نکردم‌.
آفتاب‌‌نیوز :
شهردار تهران درباره عدم حضور قالیباف، احمدی‌نژاد، کرباسچی و ملک‌مدنی در جلسه امروز توضیحاتی را ارائه داد.

پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه امضای قرارداد تفاهم‌نامه تولید ۳۷۶ واگن مترو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نقش مترو در حمل و نقل عمومی امیدواریم بتوانیم میزان سفر با مترو را از ۲ میلیون در روز به ۷ میلیون سفر برسانیم.

وی‌ ادامه داد: در حال حاضر ۲۰۰۰ واگن برای متروی تهران کسری داریم که امیدواریم بتوانیم در سال‌های آینده این کسری را جبران کنیم و نیمی از این واگن‌ها در کشور خودمان تولید و ساخته شود.

شهردار تهران به نقش دولت در ساخت مترو اشاره کرد و گفت: دولت می‌تواند در حوزه فاینانس برای خرید تجهیزات مترو به ما کمک کند.

حناچی در پاسخ به پرسشی مبنی بر برگزاری جلسه هم‌اندیشی شهرداران پس از انقلاب نیز افزود: پس از انقلاب تاکنون ۱۴ شهردار داشته‌ایم که یک نفر از آنها فوت شده است و در جلسه امروز ۹ نفر از آنها حضور داشتند و در این جلسه تجربیات آنها منتقل شد و از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد غیبت چند تن از شهرداران قدیمی تهران نیز گفت: ‌پسر آقای قالیباف ازدواج کرده‌اند که تبریک می‌گوییم و نتوانستند به این جلسه بیایند. کرباسچی نیز در جلسه دیگری باید حضور پیدا می‌کرد و مادر ملک‌مدنی نیز در ICU بیمارستان بستری بود که امیدواریم خداوند شفا بدهد و احمدی‌نژاد نیز به این جلسه دعوت شده بود که اطلاعی از عدم حضور ایشان پیدا نکردم‌.

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین