کد خبر: ۵۶۷۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

ثروتمندترین مرد دنیا از همسرش جدا شد

در این بیانیه آمده است: "پس از یک دوره طولانی تجربه عاشقانه و یک دوره آزمایشی جدایی، ما تصمیم گرفتیم که طلاق بگیریم و بقیه زندگی‌مان را به عنوان دوست ادامه دهیم."
آفتاب‌‌نیوز :
جف بزوس، بنیان‌گذار و رئیس شرکت فروش آنلاین آمازون، پس از ۲۵ سال از همسرش مکنزی جدا شد. این زوج خبر جدایی‌شان را روز چهارشنبه (۹ ژانویه) در بیانیه‌ای مشترک در توییتر اعلام کردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در این بیانیه آمده است: "پس از یک دوره طولانی تجربه عاشقانه و یک دوره آزمایشی جدایی، ما تصمیم گرفتیم که طلاق بگیریم و بقیه زندگی‌مان را به عنوان دوست ادامه دهیم."

ثروتمندترین مرد دنیا از همسرش جدا شد

این زوج همچنین در بیانیه طلاق گفتند: "ما خیلی خوش‌شانس بودیم که یکدیگر را پیدا کردیم و شکرگزار تمام سال‌هایی هستیم که باهم گذراندیم. حتی اگر می‌دانستیم که بعد از ۲۵ سال جدا می‌شویم هم تمام آن‌ کارها را انجام می‌دادیم. ما به عنوان زن و شوهر زندگی فوق‌العاده‌ای داشتیم و یک آینده جذاب هم پیش روی ما است. با این که عنوان‌ها تفاوت خواهد کرد اما ما به عنوان یک خانواده و دوستانی عزیز می‌مانیم."

شرکت آمازون که ۲۵ سال پیش ایجاد شد، هفته جاری توانست با پشت سر گذاشتن شرکت مایکروسافت تبدیل به ثروتمندترین شرکت جهان شود.

آمازون، غول فروش اینترنتی، در پایان روز دوشنبه که بازار سهام آمریکا بسته شد، ۷۹۷ میلیارد دلار قیمت داشت. این شرکت با رشد ۳/۴ درصدی توانست از مایکروسافت که ۷۸۹ میلیارد دلار ارزش داشت، سبقت بگیرد.

به گزارش "بلومبرگ بیلیونر ایندکس" جف بزوس ۵۴ ساله با ۱۳۷ میلیارد دلار (حدود ۴۵ میلیارد بیشتر از بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت) ثروتمندترین مرد جهان است.

مکنزی بزوس ۴۸ ساله رمان‌نویس است و کتاب‌های آزمایش لوتر آلبرایت (۲۰۰۵) و دام‌ها (۲۰۱۳) را نوشته است.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین