کد خبر: ۵۶۷۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
ولایت‌فقیه نه تنها دیکتاتوری نیست بلکه ستون اصلی آزادی و مردم‌سالاری است

سردار نقدی: کشور ما از آزادترین کشوهای جهان است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولایت‌فقیه ستون اصلی آزادی و مردم سالاری است و جایگاه رهبری در انقلاب به عنوان راهنما بوده که تبعیت ملت ایران از رهنمودهای ایشان منجر به سعادت و پیروزی آنها شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی امشب در دیدار با مردم انقلابی استان قزوین که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی با معنویت به 40 سالگی رسیده‌ است و ملت ایران نشان دادند که لایق توصیف بزرگ امام راحل هستند و انقلاب را به ثمر رسانده و 40 سال تداوم دادند چرا که حفظ پیروزی از دستیابی به آن سخت‌تر است.

وی بیان کرد: انقلاب ما بزرگ‌ترین وقایع تاریخ را رقم زد با وجود اینکه نتیجه نظام‌های شاهنشاهی چیزی جز ظلم پادشاهان به مردم نبود اما ملت ایران، مردمی با عظمتی هستند از آنجایی که انسان‌های بزرگی همچون دانشمندان در دامان فرهیختگی، علم و فضل این کشور وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در دوران حکومت این پادشاهان ظالم همچنان در قالب نهضت‌های گوناگون قیام کردند تا در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کنند.

وی بیان کرد: انقلاب بعد از چند هزار سال مبارزه در راستای عدالت و آزادی خواهی به ثمر رسید با وجود اینکه دشمن 40 سال از هر شیوه‌ای که علیه ابرقدرت‌ها همچون در جنگ نظامی، فرهنگی، تروریستی، نفوذی، اقتصادی و غیره استفاده کرده بود، چندین برابر علیه ملت ما به‌کار گرفته و شکست خورد و امروزه باید این انقلاب را پیش برد تا به اوج قدرت دست پیدا کنیم.

نقدی ادامه داد: استقلال بدون خدشه رکن اصلی انقلاب است که با همت ملت ایران به 40 سالگی رسید همچنین آزادی اندیشه، عقیده و بیان دیگر رکن انقلاب بوده که دشمنان نمی‌پذیرند ولی امروز کشور ما از آزادترین کشوهای جهان بوده و مردم نظرات خود را بیان می‌کند.

وی تاکید کرد: مردم سالاری و جمهوریت کشور ایران در جهان نظیر ندارد اما در دموکراسی‌های مدیریت شده دنیا که در قالب حزب تشکیل شده‌اند مردم تنها در ظاهر حق انتخاب دارند و در ایران شرکت در انتخابات یکی از هزاران اختیاراتی است که دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولایت‌فقیه نه تنها دیکتاتوری نیست بلکه ستون اصلی آزادی و مردم‌سالاری است ولی در مواقعی که خلاف اسلام رخ دهد، در مقابل این وقایع ایستادگی خواهند کرد و جایگاه ایشان در انقلاب نیز به عنوان راهنما بوده که در صورت تبعیت ملت ایران، سعادت و پیروزی نصیب آنها شد.

نقدی تصریح کرد: پیشرفت‌های کشور ما در میان جهان بی‌نظیر بوده چرا که عده‌ای منویات ولایت را در کشور پیاده کرده و در این کشور پزشک و دانشمند پرورش دادند و مردم بی‌سواد ایران در سال 57، امروز ماهواره‌های عظیم پرتاب می‌کنند و در عرصه‌های سلول‌های بنیادی، مسائل هسته‌ای و نانوتکنولوژی در میان 10 کشور برتر جهان بوده و حرفی برای گفتن دارند.

وی تاکید کرد: در سال گذشته 107 هزار عنوان کتاب چاپ شده که 10 برابر تمام چاپ‌های دوران پهلوی است و را‌ه‌های روستایی 500 برابر افزایش یافته و در تمام شئون کشور پیشرفت‌های بزرگی رخ داده و با وجود پیشرفت‌ همگام با تمام دنیا، اما جایگاه کشور ایران در میان کشورهای جهان ارتقا یافته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 2 میلیون جوان ایرانی به راهپیمایی اربعین رفتند که نتیجه 40 سال تلاش دشمن جهت دست برداشتن ملت ایران از انقلاب و ائمه بود چراکه مردم مقتدر ایران با هزینه کردن 2 هزار میلیارد ریال و در بدترین شرایط اقتصادی با حضور پرشور خود، اقتدار و عزت و پای‌بندی به اعتقادات خود را به دشمن نشان دادند.

وی ادامه داد: مشکل امروزه کشور ایران ساده‌ترین مشکل پیش‌روی انقلاب است چرا که ملت ایران در عرصه‌هایی همچون مقابله با قدرت شاهنشاهی با دست‌های خالی، غلبه بر سازمان‌های جاسوسی دنیا پس از انقلاب، 8 سال جنگ با نیروهای بعثی عراق و مقابله با تحریم علیه ایران و غیره ایستادگی کرده و مشکلات را سپری کردند.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین