کد خبر: ۵۶۸۰۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

افشای توطئه پیچیده‌ نازی‌ها در آمریکا با حضور آل پاچینو

آل پاچینو ستاره برنده اسکار سینما برای نخستین بار در سریالی بلند که از پلتفرم آنلاین آمازون پخش خواهد شد، جلوی دوربین می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
 آل پاچینو از بزرگان دنیای بازیگری است چه در سینما، چه در تئاتر و چه در تلویزیون که چند سالی است با بازی در سریال‌ها و فیلم‌های آن خوش درخشیده‌ است.

پاچینو که با شنیدن نامش یاد آثار ماندگار سینمایی چون «پدرخوانده»، «بعد از ظهر سگی»، «سرپیکو» و «مخمصه» می‌افتیم در سال‌های اخیر با بازی در مینی‌سریال «فرشتگان در آمریکا» و فیلم‌ تلویزیونی «تو جک را نمی‌شناسی» برنده جایزه امی شده است.

او که از معدود بازیگران برنده هر سه جایزه تونی، اسکار و امی در شاخه بازیگری است به زودی در سریال «شکار» جلوی دوربین خواهد رفت.

«شکار»‌ محصول جدید کمپانی آمازون است و از پلتفرم استریم‌ویدئوی این کمپانی پخش خواهد شد. در «شکار» که داستان آن در آمریکای دهه ۱۹۷۰ رخ می‌دهد، گروهی متنوع از شکارچیان در پی بازماندگان نازی‌های آلمان هستند. آن‌ها در بررسی‌های خود متوجه می‌شوند که صدها تن از مقامات رده بالای حزب نازی در نیویورک زندگی می‌کنند و رویای برپا کردن «رایش چهارم» را در سر دارند.

ساخت سریال برای این داستان پرهیجان در مرحله انتخاب بازیگر است و پس از طی مراحل پیش‌تولید ۱۰ قسمت تولید و ارائه خواهد شد.

دیوید ویل خالق و نویسنده این سریال تازه است.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین