کد خبر: ۵۶۸۱۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

نامزد سابق فوتبالیست معروف او را یک روانی نامید! +عکس

کریستیانو رونالدو چند ماه پیش متهم به تجاوز و خشونت جنسی علیه کاترین مایورگا شد. اتهامی که بازتاب بسیار گسترده ای در دنیا داشت و رونالدو به همین دلیل باید در لاس وگاس دادگاهی شود.
آفتاب‌‌نیوز :  کریستیانو رونالدو چند ماه پیش متهم به تجاوز و خشونت جنسی علیه کاترین مایورگا شد. اتهامی که بازتاب بسیار گسترده ای در دنیا داشت و رونالدو به همین دلیل باید در لاس وگاس دادگاهی شود.

به گزارش شفقنا به نقل از راشاتودی، پس از درگیری فوق ستاره پرتغالی تیم یوونتوس با شکایت یک زن آمریکایی، حالا نامزد سابقش نیز به او حمله کرده است. جزمین لنارد ۳۳ ساله که ده سال پیش نامزد رونالدو بود او را یک روانی و درغگو خطاب کرده است.

نامزد سابق فوتبالیست معروف او را یک روانی نامید! +عکس

کریستیانو رونالدو چند ماه پیش متهم به تجاوز و خشونت جنسی علیه کاترین مایورگا شد. اتهامی که بازتاب بسیار گسترده ای در دنیا داشت و رونالدو به همین دلیل باید در لاس وگاس دادگاهی شود. حالا نامزد سابق این ستاره فوتبال به طرفداری از مایورگا وارد معرکه شده و اتهاماتی را نثار رونالدو کرده است. لنارد گفته حاضر است هر کمکی که می‌تواند به این زن و تیم وکالت او انجام دهد چرا که رونالدو با استفاده از پول و قدرت هر بلایی دوست دارد به سر زنان و دختران می‌آورد.

فرارو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
معلوه داره بدجوری می سوزی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین