کد خبر: ۵۶۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۶:۴۳

بازگشت مداح به رسانه ملی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «منصور ارضی» یکی از مداحان مشهور تهران که گرایش سیاسی تند و مشخصی در انتقاد از دولت‌های گذشته و حمایت از محمود احمدی‌نژاد دارد، پس از مدت‌ها بار دیگر به صورت پررنگ در رسانه ملی ظاهر شد. ارضی از معدود روضه‌خوان‌هایی است که در برخی مجالس خود حملات تندی را علیه اکبر هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و برخی دیگر از مسئولان اصولگرا یا اصلاح‌طلب دولت‌های گذشته انجام می‌دهد.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی از چندی پیش به دلیل برخی مسایل، پخش روضه‌های منصور ارضی را به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش داده بود. با این حال، صدای او بار دیگر در دهه اول محرم امسال به کرات توسط شبکه‌های مختلف صدا و سیما بر روی آنتن رفت. پخش مجدد روضه‌های ارضی در حالی است که رسانه ملی پس از حضور ضرغامی، تلاش‌های موفق و مؤثری را برای گریز از ورطه جناحی‌گری انجام داده و کوشیده است منعکس کننده رویکرد رسمی نظام باشد. 

مداحی یا فحاشی؟! [کلیک کنید] / بازگشت حاج منصور [کلیک کنید]

گفتنی است در ابتدای ماه رمضان قبلی، جلسات مداحی منصور ارضی پس ازمدتی وقفه در مسجد ارک تهران از سر گرفته شد. در آن مقطع، برخی منابع خبری تعطیلی جلسات حاج منصور را ناشی از ازدحام جمعیت در مسجد ارک و نگرانی از احتمال بروز فاجعه‌ای مشابه حادثه آتش‌سوزی بزرگ مسجد که منجر به درگذشت تعدادی از شهروندان شد، می‌دانستند. این در حالی بود که برخی دیگر از رسانه‌ها تاکید می‌کردند تعطیلی جلسات حاج منصور ارضی در پی انتفادات برخی علما و اعضای مجلس خبرگان از تحریفات مداحان صورت گرفته است.

«منصور ارضی» در اوایل پائیز امسال در یکی از مجالس خود حملات تندی را علیه اکبر هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و محسن رضایی انجام داد. گفته می‌شود اظهارت این مداح چنان توهین‌آمیز بوده که با واکنش منفی برخی از حاظران در همان جلسه مواجه شده است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین