کد خبر: ۵۶۸۴۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

پيام تبريک مديرعامل صندوق به مناسبت سالروز تاسيس

دکتر علي جباري مديرعامل اين نهاد عمومي در پيامي پنجاهمين سالروز تأسيس صندوق را تبريک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومي صندوق تأمين خسارتهاي بدني کشور، متن پيام به شرح زير مي باشد:

فرارسيدن 23 دي ماه، پنجاهمين سالروز تأسيس صندوق تأمين خسارتهاي بدني را تبريک و تهنيت عرض مي نمايم.

امروز نيم قرن فعاليت صندوق تأمين خسارتهاي بدني را که با ولادت حضرت زينب (س) مصادف شده است، در حالي جشن مي گيريم که خوشبختانه به اذعان کليه صاحبنظران صنعت بيمه کشور و انديشمندان حوزه مسئوليت اجتماعي، حوزه خدمات رساني اين صندوق به کليه آحاد جامعه در بهترين شرايط ممکن عملکردي قرار دارد، بطوريکه صندوق تأمين خسارتهاي بدني در 5 دهه اخير با ارائه خدمات صادقانه و به موقع به خانواده هاي قربانيان حوادث رانندگي و زندانيان جرايم غيرعمد تصادفات رانندگي، به عنوان يک نهاد حاکميت محور، اولاً: به ايفاي نقش عدالت اجتماعي در جهت حمايت از گروه هدف و همچنين پشتيبان صنعت بيمه کشور در کنار 2 بال ديگر حاکميت در صنعت بيمه از جمله بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران و شرکت سهامي بيمه ايران گام برداشته است. ثانياً: بر اساس مفاد مواد 21 و 22 قانون بيمه شخص ثالث در کنار شرکت هاي بيمه  بعنوان پشتوانه آنها عمل نموده است تا وجود يک صندوق توانمند و تخصصي در کنار شرکتهاي بيمه بعنوان حامي آنها در مواقع خاص ، سبب جلب اعتماد مردم به شرکتهاي بيمه گردد.

از طرفي ديگر صندوق بمنظور ايفاي تعهدات اجتماعي – حمايتي حاکميت، به عنوان يک بنگاه اقتصادي تلقي گرديده است تا ضمن ايجاد ارزش افزوده مناسب، امکان ارائه خدمات در سال هاي آتي را به عنوان يک سازمان پايدار و مکمل صنعت بيمه کشور داشته باشد. در همين ارتباط صندوق تأمين خسارتهاي بدني کليه فعاليت هاي خود را در مسير توسعه و پيشرفت کشور و سربلندي ايران عزيز اسلامي در چارچوب قوانين و مقررات موضوعه تبيين نموده است.

در چهار سال اخير در راستاي دستيابي به اهداف قانوني سازمان و در اجراي منويات مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت محترم تدبير و اميد در جهت رضايتمندي گروه هدف، صندوق توانست با ايجاد سيستم جامع و هوشمند و راه اندازي دفاتر استاني در مراکز استان هاي کشور، ضمن کاهش بروکراسي اداري و  تسريع خدمات به اين قشر آسيب ديده، به عنوان يک نهاد پاسخگو ارائه خدمات نمايد.

دستاوردهاي کسب شده نتيجه تلاش، همدلي، انسجام و يکپارچگي کارکنان، کارشناسان و مديران صندوق بوده است، لذا همه ما متعهديم در مسير دستيابي به اهداف سازماني به عنوان يک سازمان پويا، منعطف و ولايت مدار، هر روز بيش از پيش تلاش کنيم.

اينجانب از خداوند منان سپاسگزارم که توفيق خدمت به مردم را به بنده و همکارانم  اعطا  نموده و اميدوارم توانسته باشيم وظايف محوله نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را صادقانه انجام داده تا موجبات رضايت خداوند را فرآهم آوريم. ان شاالله
 
                                                                                                                                                علي جباري
                                                                                                                                               
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین