کد خبر: ۵۶۹۲۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

بسته حمایتی جدید شامل چه افرادی می‎شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آماده‌سازی پرداخت مرحله دوم بسته حمایتی خبر داد و گفت: مرحله نخست بسته حمایتی به کارمندان، بازنشستگان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و افراد و کارکنان تحت پوشش سازمان بیمه تأمین اجتماعی که حقوق کمتر از 3 میلیون تومان را دریافت می‌کردند، در نظر گرفته شده بود که در مجموع حدود 4500 میلیارد تومان بسته حمایتی در این مرحله پرداخت شد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از آماده‌سازی پرداخت مرحله دوم بسته حمایتی خبر داد و گفت: مرحله نخست بسته حمایتی به کارمندان، بازنشستگان، افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و افراد و کارکنان تحت پوشش سازمان بیمه تأمین اجتماعی که حقوق کمتر از 3 میلیون تومان را دریافت می‌کردند، در نظر گرفته شده بود که در مجموع حدود 4500 میلیارد تومان بسته حمایتی در این مرحله پرداخت شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز، «محمدباقر نوبخت» صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بدین ترتیب وعده دولت مبنی بر ارایه بسته حمایتی به خانوارهای کم درآمد تحقق یافت.

بسته حمایتی جدید دولت شامل چه افرادی می‎شود؟

وی با اشاره به سفر خود به جنوب استان گفت: سازمان برنامه و بودجه برای توسعه هر چه بیشتر جنوب استان کرمان 16 پروژه با اعتبار 686 میلیارد تومان تصویب کرده که این پروژه‌ها امسال و سال آینده اجرا خواهند شد.

وی با بیان این مطلب که منطقه جنوب استان کرمان مورد توجه ویژه دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد: از همه مردم استان کرمان که برای اعتلای توسعه کشور تلاش می‌کنند تشکر و قدر دانی می‌کنم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
بنده باچهار سر عائله یک میلیون وپانصد هزار دریافت می کنم وتا بحال هیچ بسته حمایتی دریافت نکرده ام
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین