کد خبر: ۵۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۴:۲۴

جنگ‌روانی جدید علیه ایران در فلسطین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی در راستای جنگ روانی تازه‌ای به نقل از مقامات رسمی سازمان فتح مدعی شده‌اند که در جریان درگیری‌های روز گذشته نیروهای امنیتی حماس و فتح که 13 کشته و 170 زخمی برجای گذاست 5 ايرانى دستگير شده‌اند. بنابر ادعای نیروهای فتح این افراد به عنوان کارشناس تسليحات در خدمت حماس بوده‌اند. بنابر این گزارش‌ها در جریان حمله نیروهای سازمان فتح به "دانشگاه اسلامی" همچنین یک ایرانی نیز دستگیر شده که به ادعای این منابع، مسئول آموزش و نظارت بر لابراتورهای ساخت بمب‌های انفجاری برای حماس بوده است. 

گزارش رسانه‌های اسرائیلی برای ایجاد یک جنگ روانی جدید در خصوص دستگیری چند ایرانی در حالی صورت می‌گیرد که جنبش مقاومت اسلامی حماس این خبر را به شدت تکذیب کرده و آنرا جزو تبلیغات سازمان فتح دانسته است. تاکنون مقامات رسمی نزدیک به محمود عباس، رئیس جمهور دولت خودگردان فلسطین و مقامات فتح از اظهارنظر رسمی در خصوص این گزارش خودداری کرده‌اند.

نیروهای امنیتی فتح ادعا می‌کنند که در جریان حمله به دانشگاه مذکور موفق به توقیف صدها قبضه اسلحه و ادوات مورد نیاز برای تولید موشک‌های قسام شده‌اند. یک مامور امنیتی فتح همچنین مدعی شده که در جریان درگیری‌های روز گذشته احمد جبری یکی از فرماندهان حماس که انتظار می‌رود مسئول هماهنگی عملیات گروگان‌گیری سرباز اسرائیلی در نوار غزه بوده نیز به شدت زخمی شده است. منابع فلسطینی همچنین می‌گویند که در جریان این حمله حداقل 20 زن نیز که تعدادی از آنها دانشجوی لابراتوری که آنها مدعی هستند توسط یک ایرانی اداره می‌شده دستگیر شده‌اند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین