کد خبر: ۵۶۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹

وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر در استان لرستان/قطع آب و انسداد راه‌های روستایی در پلدختر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیروها و امکانات راهداری در سراسر محورهای استان در آماده‌باش قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس شرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی از ظهر امروز پنج‌شنبه 27 دی ماه، جوی ناآرام، مه‌آلود و همراه با بارش باران و برف و رگبار شدید در سراسر استان خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هموطنان، طی این مدت از سفر در محورهای استان پرهیز کرده و درصورت ضرورت، با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی به همراه داشته باشند.

شرفی با بیان اینکه تمام نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برای مقابله با بحران بسیج شده است، افزود: در حال حاضر 22 اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه‌ها و محورهای مواصلاتی استان به صورت آماده‌باش و گشت‌زنی و نیروهای ستادی نیز در حال پشتیبانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: در روز و شب گذشته نیز شاهد بارش باران در محورهای استان بودیم و نیروهای راهداری و ستادی تا صبح امروز مشغول ریزش‌برداری و خدمت‌رسانی در محورها به‌ویژه محور پلدختر بودند.

وی از رسانه‌ها خواست نسبت به آگاه‌سازی مردم درخصوص رعایت نکات ایمنی با راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان همکاری کنند.

قطع آب و انسداد راه‌های روستایی در پلدختر

فرماندار پلدختر از قطعی آب و انسداد راه‌های روستایی در این شهرستان خبر داد.

نعمت‌الله دستیاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با بارش کم‌سابقه باران علاوه بر معضل آب‌گرفتگی ادامه‌دار سایت مسکن مهر در برخی بخش‌های دیگر نیز مشکلاتی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: آب شرب بیش از ۳۰ روستا قطع و راه ارتباطی ۸ روستا در منطقه کلک بیشه و گل‌گل مسدود است.

دستیاری اضافه کرد: متاسفانه برخی پل‌های ارتباطی در این روستاها تخریب شده و ترمیم آنها زمان می‌برد.

فرماندار پلدختر افزود: به علت مسدود بودن راه این روستاها، مشکلات زیادی ایجاد شده و انتظار داریم راهداری هرچه سریع‌تر برای راه‌گشایی اقدام کند. البته شب گذشته به همراه مدیرکل راهداری استان از برخی روستاها بازدید کردیم.

وی تاکید کرد: با باکس‌های بتنی خطوط لوله نفت، برخی از این پل‌ها قابل ترمیم است.

دستیاری گفت: پل شمال به جنوب که در محور گل‌گل قرار دارد هم در معرض آسیب است و هر لحظه احتمال ریزش وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین