کد خبر: ۵۶۹۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

برف و باران در 16 استان+نقشه

فردا بارندگی در شرق دریای خزر، شمال شرق کشور و به صورت پراکنده در دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : امروز بارش در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری دارد.

در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بارش باران، رعدو برق و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا بارندگی در شرق دریای خزر، شمال شرق کشور و به صورت پراکنده در دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور ادامه خواهد داشت.

سامانه بارشی روز یکشنبه از شمال شرق کشور خارج می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز از بارش باران و برف در محورهای کشور خبر داد و به رانندگان توصیه کرد که با توجه به ادامه بارش‌ها تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد بارش برف در اکثر محورهای مواصلاتی در استان‌ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و محورهای مریوان – سنندج، سقز - بانه در استان کردستان، محورهای پونل-خلخال، اسالم-خلخال و ماسوله در استان گیلان، محورهای شاهرود – توسکستان، آزادشهر – شاهرود، جنگل گلستان در استان گلستان، محور قوچان-درگز در استان خراسان رضوی، محورهای نورآباد – کرمانشاه، نورآباد – همدان و کوهدشا – پلدختر و ارتفاعات محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و کیاسر سمنان استان مازندران هستیم. همچنین  تردد از محورهای آذربایجان شرقی، توسکستان-شاهرود، آزادشهر-شاهرود استان گلستان، کیاسر-سمنان در استان مازندران، زنجان-طارم استان زنجان و محور پونل – خلخال استان گیلان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای کشور نیز گفت: بارش باران نیز در محورهای استان آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، خوزستان، ایلام، زنجان، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کرمانشاه، کردستان و گلستان مشاهده می‌شود و طبق آخرین گزارش‌های دریافتی نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید در اکثر محورهای استان آذربایجان غربی، اردبیل، مرکزی، مازندران و گلستان مشاهده می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی از محورها به علت بارش برف و کولاک مسدود هستند و تلاش برای بازگشایی‌ آن‌ها ادامه دارد گفت: محورهای قوچان-درگز و زنجان-تهم از صبح امروز به علت بارش برف و کولاک مسدود شدند و عوامل مربوطه در حال تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا افزود: ترافیک در اکثر محورهای کشور روان است و توصیه می‌کنیم که رانندگان برای تردد از محورهای برفی تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

برف و باران در 16 استان+نقشه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین