توئیت نوبخت پس از سفر به مناطق محروم کرمان+عکس
" همه ما مسئولان، موظف به رسیدگی به وضع محرومان جامعه و آنان که صدایشان از طریق رسانهها شنیده نمی شود هستیم."
به گزارش آفتاب نیوز، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از سفر به مناطق محروم استان کرمان در توئیتی نوشت: همه ما مسئولان، در همه سطوح تمام قوا، موظف به رسیدگی به وضع محرومان جامعه و آنان که صدایشان از طریق رسانهها شنیده نمی شود هستیم، بهجای آنکه در پی تسویه حسابهای سیاسی و جناحی باشیم به فکر رفع نقاط ضعف خود باشیم.