کد خبر: ۵۶۹۷۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

انتقاد تند پدر شهيد احمدی‌روشن از دولت روحانی و کنایه به رای مردم: دل ما از این دولت خون است!

پدر شهيد احمدی روشن گفت: کسانی که نهايت هم و غمشان راضی کردن کدخدا و آمريکا بود، فقط مشکل روی مشکل گذاشتند و گرهی از کشور نگشودند./ این مدیران کسانی نیستند که برای جمهوری اسلامی ایران کار کنند./وقتی یک نیروی غیرانقلابی و ترسو بر کشور مسلط می‌شود، این بلا بر سر این کشور می آید./ اینها فقط مشکل روی مشکل گذاشته‌اند و گرهی از کشور نگشوده اند. / امروز فاتحه صنعت هسته‌ای کشور خوانده شده و تعطیل است.
آفتاب‌‌نیوز :
 رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن ، صبح امروز (شنبه) در نشست چهلم شنبه‌های انقلاب با عنوان «رشد و تعالی انسانی» که در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، با یادآوری تلاش دشمن برای اینکه انقلاب اسلامی، چهلمین سالروز خود را نبیند، گفت: امپراتوری 2500 شاهنشاهی توسط چه کسانی برچیده شد؟ توسط یاران امام خمینی و همان‌ها که قران وعده پیروزی شان را داده است.

وی ادامه داد: یک نیروی کم سن و سال مانند شهید حسین فهمیده چه حماسه بزرگی می آفریند، چون رهبرش دستور می دهد و نهایت سعیش این است که خودش را به جبهه های نبرد برساند. بارها او را به پشت جبهه برمی گرداند، اما دوباره به خط مقدم می آید. این از دستاوردهای رهبری امام خمینی است. در جبهه علمی یک جوان مثل شهید احمدی روشن جهادی می کند که همان حماسه جبهه نبرد حق علیه باطل را در جبهه علمی می سازد.  کشورهایی که از علم غافل شدند، سیلی سختی خوردند، اما به لطف خدا ما در فناوری هسته ای به جایی می رسیم که دشمن نمی تواند تحمل کند.

وی با اشاره به ممانعت دشمن از ورود سیم خاردار به کشور در دفاع مقدس، گفت: ما در غنی سازی به سطح 20 درصد رسیدیم و این برای استکبار جهانی غیرقابل باور است و نمی تواند با آن کنار بیاید و نهایت سعیش بر این است که مردم را برگرداند از این مسیر، اما این راه ادامه دارد. جنگ ما در مقابل تمام استکبار جهانی با دست خالی، در حالی که همه قدرتها دست در دست هم گذاشتند تا کمر انقلاب را بشکنند اما نتوانستند.  در جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب از خاک ما جدا نشد و دشمنان ما برخلاف میل قلبی شان اعلام کردند که صدام عفلقی مقصر جنگ است.  این جنگ را کسانی اداره کردند که صحنه نبرد را به کلاس درس جهاد و شهادت تبدیل کردند، مثل باکری ها، حسین فهمیده ها، خرازی ها و ... حسن باقری که جبهه جنگ را قبلا ندیده بود، وقتی پایش به جبهه باز می شود، از خود نبوغی نشان می دهد که موجب پیروزی در نبردها می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه هرجا ضعفی از خود نشان دادیم ناشی از برخی مدیریتها بوده است. اما حرکت عمومی نظام همواره به جلو خواهد بود، چون رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری، هدایتی الهی است که خدا اینها را برای فلاح و رستگاری ما و زمینه سازی ظهور امام زمان فرستاده است. هرجا مدیر غیر انقلابی روی کار آمده است، کار و پیشرفت کشور متوقف یا منحرف می شود و دو دستگی شکل می گیرد. این مدیران کسانی نیستند که برای جمهوری اسلامی ایران کار کنند. ما باید بدانیم که اگر اینها انتخاب شوند، جوانانی را که می خواهند به جامعه خدمت کنند، ناامید می کنند. باید خط و ربط منتخبانمان برای ما شناخته شده باشد.

وی ادامه داد: نباید کسانی را انتخاب کنیم که نهایت هم و غمش این باشد که کدخدای ده را از خود راضی کند و آمریکا از او خرده نگیرد. اینها فقط مشکل روی مشکل گذاشته‌اند و گرهی از کشور نگشوده‌اند. احمدی روشن‌ها، علی محمدی‌ها، شهریاری‌ها خون خود را برای پیشرفت این کشور گذاشتند اما امروز فاتحه صنعت هسته‌ای کشور خوانده شده و تعطیل است.

وی با انتقاد از واگذاری‌های کارخانه ها و شرکت‌هایی با قیمت‌هایی بسیار نازل تر از ارزش واقعی، گفت: اینها همه ناشی از روی کار بودن مدیران غیرانقلابی است. وقتی یک نیروی غیرانقلابی و ترسو بر کشور مسلط می‌شود، این بلا بر سر این کشور می‌آید. دل ما از دست این دولت خون است، بعد پنج سال از برجام نافرجام هیچ آبی از استکبار برای ما گرم نشده است، اما متاسفانه توپ را هم همیشه در زمین رهبر معظم انقلاب می اندازند و می گویند ایشان در جریان همه جزییات بوده و با موافقت ایشان توافق صورت گرفته است، در حالی که این طور نیست.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
1
...پدر بزرگوار حواسش باشد شما به اندازه یک نفر خودت حق اظهار نظر دارید. مردم قیم نمی خواهند، حرف بنده و بسیاری از دوستانم مخالف اظهارات شما است.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
سلام
پدربزرگوارشهیداگرکمی انصاف داشته باشیم دولت آقای روحانی مظلوم ترین دولت بعدازانقلاب است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین