کد خبر: ۵۶۹۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
رد یک شایعه از سوی فرمانده پلیس راه جنوب کرمان؛

بی احتیاطی راننده پراید سبب تصادف محور رودبار جنوب شد/ کروکی پلیس

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب استان کرمان گفت : بی احتیاطی راننده و ناتوانی وی در کنترل خودروی پراید سبب تصادف منجر به فوت محور جیرفت - رودبار جنوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ دادمولا آبکار به انتشار شایعاتی در باره علت تصادف منجر به فوت مسیر رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: در این شایعه ادعا شده است که کاروان خودروهای همراه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری باعث بروز این تصادف شده اند که ما بر اساس شواهد موجود و نظر کارشناسان، این ادعا را رد می کنیم.

بی احتیاطی راننده پراید سبب تصادف محور رودبار جنوب شد/ کروکی پلیس
وی اظهار داشت: کارشناسان قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان ضمن بررسی دقیق صحنه حادثه، علت سانحه را ناتوانی راننده در کنترل خودرو گزارش کردند.

بر اساس کروکی پلیس راه جنوب استان کرمان خودرو سانحه دیده در خط کندروی جاده درحال حرکت بوده و به نظر می رسد هنگام رسیدن به پیچ بدلیل عدم توجه کافی به جلو قادر به کنترل و تغییر مسیر به موقع خودرو نبوده لذا ماشین دچار سانحه شده است.

بی احتیاطی راننده پراید سبب تصادف محور رودبار جنوب شد/ کروکی پلیس

روز پنجشنبه همزمان با سفر معاون رئیس جمهوری در جنوب کرمان یک خودروی پراید در منطقه بهادرآباد شهرستان رودبار، در ساعت 11:35 دقیقه دچار واژگونی شده که پلیس راه در ساعت 11:40 دقیقه در محل حاضر و کروکی حادثه و گزارش خود را ثبت کرده است.

متاسفانه در این سانحه 2نفر کشته و راننده خودرو نیز مجروح شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین