کد خبر: ۵۶۹۹۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

ماجرای لباس سه کیلوئی دختران فوتبالیست ذوب‌آهن+عکس

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید به ناظر بازی گفتیم تا حداقل بازی را به بعدازظهر منتقل کند ولی گفتند به هر قیمتی شده باید بازی کنید.
آفتاب‌‌نیوز : بیان محمودی سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" درباره دیدار روز جمعه تیمش برابر آذرخش تهران که در زمین باتلاق گونه راه آهن با نتیجه 4 بر 2 به سود سبزپوشان اصفهانی خاتمه یافت، گفت: برای بازی که رفتیم،  خیلی غافلگیر شدیم؛ تمام زمین یخ و گل بود. بعد پیش ناظر (خانم پور لاهیجی) رفتیم که حداقل به خاطر جلوگیری از آسیب دیدگی بچه ها بازی را عقب بیاندازند ولی قبول نکردند و گفتند در شرایط بدتر از این هم بازی را برگزار کردیم و حتی با تعویق بازی تا بعدازظهر هم موافقت نکردند.

محمودی که تیمش ابتدا با یک گل عقب افتاد  و سپس با نتیجه 4 بر 2 شاگردانش برنده بازی شدند، در مورد شرایط فنی بازی توضیح داد: به بازیکنانم گفتم با تمام توان زیر توپ بزنند و تازه توپ دو سه متر جلو می رفت. دو دست لباس عوض کردیم ولی با بچه ها یک قدم که بر می داشتند، باز هم پر از گِل می شدند؛ وزن لباس ها دو سه کیلو شده بود. واقعا از آسیب دیدگی می ترسیدیم ولی گفتند با هر قیمتی باید بازی کنید.


سرمربی تیم فوتبال بانوان در ادامه با ابراز ناراحتی و نگرانی از شرایط تنها تیم بانوان در تهران افزود: آنها (آذرخش تهران) تنها تیم پایتخت هستند ولی به ما گفتند یک میلیون برای همین بازی از ما گرفته اند. تنها تیم فوتبال تهران خیلی بد است که شرایطش اینگونه باشد.

بیان محمودی در مورد شرایط کلی لیگ بانوان هم توضیح داد: والا متاسفانه لیگ خیلی دیر برگزار شد. بازیکنان ما اکثرا دانش آموز و دانشجو هستند و باید به شهرهای خودشان بروند و اصلا چند بازیکن را به دلیل اینکه در فصل امتحانات هستیم، این روزها نداریم ولی از نظر فنی خیلی خوب شده نسبت به گذشته و چند تیم مدعی قهرمانی هستند.

وی در مورد عملکرد شهرداری بم که بالاتر از سایر تیم ها به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه می دهد هم گفت: بله آنها تیم  خوبی هستند و بازیکنان ملی پوش زیادی دارند؛ صد در صد من مطئنم هر چه بیشتر پیش برویم می توانیم به آنها نزدیک شویم. این تیم مقابل ما و برخی تیم های دیگر بازی دارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در مورد رقم قراردادهای لیگ بانوان بیان کرد: یک مقدار قراردادها نسبت به سال های گذشته بهتر شده ولی همین حالا هم بهترین قرارداد بیشتر از 70 /80 میلیون نیست.

محمودی در ادامه با تشکر از باشگاه ذوب آهن، حرف هایش را اینگونه ادامه داد: باشکاه ذوب آهن تمام امکاناتی که به آقایان داده اند به ما هم می دهند و واقعا از آنها ممنونیم.

سرمربی بانوان ذوب آهن در ادامه از رسانه ها خواست تا بیشتر به اخبار فوتبال بانوان بپردازند تا شرایط برای رشد بیشتر آنها فراهم شود و اضافه کرد: اگر رسانه ها پوشش دهند، خیلی می تواند به فوتبال ما کمک کند.

وی در مورد زمان شروع و خاتمه لیگ عنوان کرد: برنامه ریزی ها طوری باشد  که نه به باشگاه ها نه به تیم ملی ضرر بخورد. الان شرایط اصلا معلوم نیست و چون 12 تیم است کار سختی نیست. برنامه نیم فصل دوم را به ما اعلام نکرده اند؛ به ما گفته اند تا حول و حوش ماه رمضان ادامه پیدا می کند.

شرایط عجیب و باتلاق گونه زمین راه آهن اکباتان که روز جمعه میزبان دیدار دو تیم آذرخش تهران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بانوان بود.

ماجرای لباس سه کیلوئی دختران فوتبالیست ذوب‌آهن+عکس

ماجرای لباس سه کیلوئی دختران فوتبالیست ذوب‌آهن+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین