کد خبر: ۵۷۰۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

اظهارات ابراهیمی و دژاگه درباره بازی با عمان

یک ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: خدا را شکر که دروازه‌بان توانمندی درون دروازه داریم و همه پشت هم هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
امید ابراهیمی یک‌شنبه شب بعد از برتری دو گله ایران مقابل عمان در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش بازیکنان و انرژی‌ای که گذاشتیم توانستیم برنده بازی باشیم. مهار پنالتی در دقیقه یک بازی خیلی تاثیر داشت. اگر آن توپ در دقیقه یک گل می‌شد، شرایط‌مان را خیلی سخت می‌کرد. خدا را شکر که دروازه‌بان توانمندی درون دروازه داریم و همه پشت هم هستیم. پنالتی‌ای که علی گرفت خیلی به تیم کمک کرد و انرژی خاصی آورد تا بتوانیم در ادامه بازی دو گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم.

او درباره حریف بعدی تیم ملی اظهار کرد: در مرحله مقدماتی با چین بازی کرده‌ایم اما نمی‌دانم چقدر تفاوت کرده‌اند. از فردا برای بازی با این تیم آماده می‌شویم و آن‌ها را آنالیز می‌کنیم.

این ملی‌پوش ایران درباره بازی در تیم‌های عربی و آماده بودن برای بازی در جام ملت‌ها گفت: الآن هوا خیلی خوب است اما این که بازی در لیگی باعث کسب تجربه شده و این تجربه به تیم ملی کمک کند، اتفاق خوبی است.

ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی ایران را چقدر می‌داند؟ تصریح کرد: ما تلاش‌مان را می‌کنیم و برای خوشحالی مردم ایران همه کار خواهیم کرد. سه فینال تا پایان مسابقات مانده و بازی به بازی جلو می رویم. مردم ارزش این را دارند که همه جوره برای‌شان بجنگیم.

او هم‌چنین درباره برتری در توپ‌های هوایی گفت: وظیفه من این است که جلوی دفاع ضربه‌های اول را بزنم.

دژاگه: بیرانوند ما را در بازی نگه داشت

 اشکان دژاگه پس از پیروزی ۲ بر صفر ایران مقابل عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: واقعا بازی سختی بود و عمان تیم خوبی بود و فوتبال خوبی ارائه داد. خدا را شکر علیرضا بیرانوند با توپی که مهار کرد، ما را در بازی نگه داشت. فکر می‌کنم اگر آن توپ گل می‌شد، کارمان سخت می‌شد. این تیم‌ها می‌دانند که اگر گل بزنند چه کار کنند. خدا را شکر پنالتی گرفته شد و نشان داده شد که همه ما کنار هم هستیم.

او درباره گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، گفت: من همیشه در موقع پنالتی زدن در لحظه آخر تصمیم می‌گیرم که به کجا بزنم که خدا را شکر به گل تبدیل شد.

کاپیتان تیم ملی درباره بازی با چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها گفت: این که چین تا مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرده نشان‌دهنده کیفیت خوب آن‌هاست. ما هر بازی که جلو می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود. من قبلا گفتم که هر مرحله بدن‌ها خسته‌تر می‌شوند. امروز هم واقعا به بازیکنان فشار آمد. چهار روز وقت داریم به خودمان برسیم و هم چین و هم خودمان را آنالیز کنیم. ان‌شاءالله جلوی چین بازی خوبی انجام می‌دهیم.

دژاگه در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا سرمای هوای امشب آن‌ها را اذیت کرد؟ توضیح داد: من فکر می‌کنم خنکی هوا به نفع بازیکنان ما بود. در بازی با ویتنام واقعا هوا خیلی گرم بود.

او درباره تداوم آمادگی بازیکنان تیم ملی در ادامه رقابت‌ها اظهار کرد: ما از همان اول گفتیم که بازی به بازی پیش می‌رویم. من خودم بازی به بازی پیش می‌روم. خدا را شکر تا الان توانستم به تیم ملی کمک کنم. هشت سال است که در تیم ملی حضور دارم و در این بازی‌ها باید به تیمم کمک کنم. همان‌طور که زمانی که من مصدوم بودم تیم پشت من بود. در این چند سال درگیر مصدومیت‌هایی بودم که همیشه تیم ملی و کی‌روش پشتیبان من بودند. الان سعی می‌کنم این موضوع را در زمین جبران کنم و موقعیت خوبی برای این کار است.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که چقدر جو تیم ملی و صحبت‌های کارلوس کی‌روش به بازگشت او از مصدومیت کمک کرده است؟ بیان کرد: آقای کی‌روش از همان روز اول پشت من بود و واقعا از او تشکر می‌کنم. او همیشه به من اطمینان کرده است. الان هم وقت آن است که من نشان دهد که پشت او و تیمم هستم.

دژاگه در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دلیل تعویضش مصدومیت بوده است؟ گفت: خیر تعویض من به خاطر مصدومیت نبود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین