کد خبر: ۵۷۰۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
یک سارق حرفه‌ای منازل با ۴۵ میلیارد ریال اموال مسروقه دستگیر شد

دستگیری سارق میلیاردر در مخفیگاهش+عکس

یک سارق حرفه‌ای منازل در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان با ۴۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در مخفیگاهش دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای منازل در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف ۴۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه او خبر داد.

به گزارش آفتاب‎نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و شکایت مال باختگان، موضوع این پرونده با حساسیت ویژه ای در دستور کار پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه تیمی از کارآگاهان زبده اداره عملیات ویژه و پایگاه شرق پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را به منظور شناسایی عامل یا عاملان این سرقت ها آغاز کرده و در نهایت موفق شدند با به کارگیری یک سری اقدامات ویژه و تخصصی هویت عامل اصلی ارتکاب سرقت از منازل را به دست آورند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار منازل است، گفت: پس از شناسایی هویت وی، بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اقدامات پیچیده علمی، توانستند طی یک عملیات ویژه و غافلگیرانه سارق را در حال سرقت از یک منزل دستگیر کنند.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: با پی جویی های انتظامی در بازرسی از منزل و مخفیگاه های متهم 135 عدد سکه تمام بهار آزادی، 74 عدد نیم سکه، 195 عدد ربع سکه، 13 هزار و 200 دلار آمریکا، 8500 یورو، 20 تخته فرش دستباف، 3 عدد تابلو فرش و وجوه نقد حاصل از فروش اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه مجموع ارزش تقریبی اموال و وجوه کشف شده از مخفیگاه های متهم را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴۵ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: سارق دستگیر شده تاکنون به تعدادی سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرده که تلاش برای شناسایی مال باختگان و کشف سایر اموال مسروقه ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان گفت: متهم با استفاده از دستگاه های مخصوص طلاهای مسروقه را پس ذوب کردن به صورت شمش درآورده و آنها را به فروش رسانده و با وجوهات حاصله اقدام به خرید منزل، زمین و خودرو کرده که تحقیقات برای کشف ابعاد این پرونده همچنان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، با هشدار به مردم در خصوص نگهداری اموال با ارزش در منازل گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم از نگهداری طلاجات، سکه، ارز و وجوه نقد به مقدار زیاد در منازل خود، خودداری کنند.

سردار معصوم بیگی بر کشف و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان به عنوان یکی از اولویت های نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: پلیس اصفهان اقدامات خود را در این حوزه متمرکز کرده و تمام تلاش خود برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد و اجازه نخواهد داد مجرمان و قانون شکنان با ارتکاب اعمال مجرمانه خود امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین