کد خبر: ۵۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۲۲:۱۴

آبادگران جوان: چمران محور است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «ساسان شاه‌ویسی» رئیس ستاد انتخاباتی جمعیت آبادگران جوان تصریح کرد که «این تشکل ضمن اعتقاد به تصمیم‌گیری شورایی در میان اصولگرایان، کماکان معتقد است که محور وحدت اصولگرایان مهندس چمران است و او همچنان مهندسی روابط آبادگران جوان با دیگر گروه‌های این جریان را برعهده دارد». 

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب و در پاسخ به اظهارات دبیرکل حزب مؤتلفه که محور وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی را «حبیب‌الله عسگراولادی» دانسته بود، اظهار داشت: ما به سوابق انقلابی و مبارزاتی درخشان افرادی مانند آقای عسگراولادی که الحمدالله کم هم نیستند احترام می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تا از تمام ظرفیت‌های درونی اصولگرایان از جمله بزرگان حزب مؤتلفه اسلامی در ایجاد وحدت بین این جریان استفاده کنیم. 

شاه‌ویسی در عین حال افزود: ما در جمعیت آبادگران جوان به علت آنکه خیزش تفکر آبادگری را ناشی از فعل و ترک فعل مهندس چمران می‌دانیم و چون می‌خواهیم رهرو این تفکر باشیم، اعتقاد داریم که مهندس چمران باید رهبریت ما را برعهده داشته باشد. رئیس ستاد انتخاباتی آبادگران جوان گفت: وقتی یک گروه وارد فرآیند انتخاباتی و سیاسی می‌شود، مردم به لیدر آن توجه می‌کنند، این مسأله یک چارچوب سیاسی است و باید به آن توجه کرد. 

وی خاطرنشان کرد: شاید همه اصولگرایان تفکر ما را نپذیرند اما اصولگرایی اشتراکاتی دارد و لازمه به وحدت رسیدن اصولگرایان هم حرکت شورایی است که تمام تفکرات اصولگرا در آن نماینده داشته باشند. 

شاه‌ویسی با بیان اینکه «آبادگران جوان از انتخاب مهندس چمران به عنوان رهبریت خود احساس رضایت دارد»، اظهار داشت: ضمن اینکه به مدیریت و تصمیم‌گیری شورایی اعتقاد داریم، معتقدیم در کوران حوادث انتخاباتی نمی‌توان به صورت گروهی با یک گروه دیگر توافق کرد یا گروهی را از میدان به در کرد. 

وی همچنین با اشاره به «برنامه‌ریزی و آمادگی آبادگران جوان جهت ایجاد فضای مناسب برای حضور همه جانبه مردمی در انتخابات آینده» گفت: در جلسات شورای مرکزی مشغول مهیا کردن زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود به منظور شرکت در انتخابات آینده هستیم اما همچنان با چالش پاسخ ندادن کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور به درخواست مجوز خود روبرو هستیم. 

رئیس ستاد انتخاباتی آبادگران جوان تصریح کرد: به علت اقبال مردمی نسبت به آبادگران جوان و مهیا بودن فضای سیاسی کشور و نیز پیگیری‌های هیأت موسس امیدواریم کمیسیون ماده 10 هر چه زودتر با درخواست مجوز ما موافقت کند اما هنوز هیچ پاسخ روشنی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین