کد خبر: ۵۷۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

حبیب‌الله ده‌مرده:باید با حرامخواران دانه درشت همانند مرحوم خلخالی برخورد شود

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی در اثر بی‌تدبیری مسئولان بیداد می‌کند و مردم را بی‌تحمل کرده، گفت: ضرورت دارد با حرامخواران دانه‌درشت شبیه مرحوم خلخالی با شدت برخورد شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حبیب‌الله ده‌مرده در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه ۲ بهمن ۹۷) گفت: رمز پیروزی ما وحدت کلمه است، از زنده‌باد و مرده‌بادهای بی‌حاصل جدا پرهیز شود، چرا که یأس و ناامیدی سم مهلکی برای جوامع است. 

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا صهیونیست‌ها و بدخواهان بشریت و مرتجعین منطقه از تاریخ عبرت بگیرید، تاکنون هر چه از دست و فکر شیطانی‌تان برآمده، علیه این ملت بزرگ اعم از کودتا، ترور، جنگ تحمیلی و صدها توطئه دیگر کم نگذاشته‌اید و همیشه سیلی محکم و تودهنی خورده‌اید. 

وی ادامه داد:‌ یادتان باشد تا زمانی که به فضل الهی سه عنصر رهبری بی‌نظیر و منحصر به فرد حضرت آقا، حضور در صحنه مردم شریف و بزرگوار و توکل به خدای بزرگ در میان مردم است، شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید، پس حیا کنید و بیش از این لجاجت نکنید. 

ده‌مرده خاطرنشان کرد: بر ماست که با وحدت کلمه از تمام ظرفیت‌های خدادادی استفاده کنیم و کشور را آنطور که در شأن نظام مقدس و مردم شریف است بسازیم.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم اظهار داشت:‌ در کجای دنیا چنین مردم شریف، بزرگوار و نجیبی وجود دارد که همه کاستی‌ها و ندانم‌کاری‌ها را تحمل و در دفاع از ارزش‌ها همیشه با حضور به موقع در صحنه حماسه خلق کنند. قدر بدانید، کفران نعمت نکنید و تا دیر نشده، در رابطه با خدمت بی‌منت با آنها مسابقه بندید. 

وی افزود: گرانی بر اثر بی‌تدبیری مسئولان بی‌داد می‌کند و مردم را بی‌تحمل کرده، ضمن تشکر از قوه قضائیه ضرورت دارد با حرام‌خواران دانه‌درشت نیز به شدت شبیه مرحوم خلخالی برخورد شود.

ده‌مرده خاطرنشان کرد: کشور منابع فراوانی دارد، متأسفانه در اثر توزیع نامناسب و بی‌تدبیری روز به روز فاصله نقاط برخوردار و محروم بیشتر، فقرا فقیرتر و اغنیا غنی‌تر می‌شوند و ما شاهد مسئله زشت و نامیمون فاصله طبقاتی هستیم. 

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ برای اجرای عدالت، دولت مکلف است حذف یارانه دهک‌های پردرآمد را در دستورکار جدی قرار دهد و صرف اقشار ضعیف و کم‌درآمد کند. اشتغال و معیشت مردم بسیار مهم است و اقدام جدی و عملی را می‌طلبد، با حرف و شعار اتفاقی رخ نمی‌دهد و مردم را بیش از این نسبت به مسئولان بدبین نکنید. 

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود گفت: آقای رئیس‌جمهور! پیگیری کنید چند درصد از مصوبه دولت در رابطه با خشکسالی ویرانگر سیستان عملیاتی شده؟ به تمام مقدسات قسم، هیچ نقطه‌ای در ایران چنین شرایطی را ندارد. 

ده‌مرده خطاب به وزیر نیرو خاطرنشان کرد: انتقال آب از دریای عمان، آب ژرف، جلوگیری از تبخیر، مدیریت یکپارچه هم‌زمان با حقابه ایران از افغانستان ظرفیت‌های منطقه است،‌ طبق قول‌های داده شده عمل فرمائید. 

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر خارجه اظهار داشت:‌ آقای ظریف! حقابه رودخانه هیرمند و دریاچه هامون از افغانستان به کجا رسید، متأسفانه بارها و بارها قول داده شده اما عملی مشاهده نمی‌شود. در رابطه با مرزهای سیستان و بلوچستان و آزادسازی گروگان‌ها طبق وظیفه ذاتی عمل کنید، این وضع حقیقتا قابل تحمل نیست. 

وی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: متأسفانه اکثر بانکها در رابطه با پرداخت تسهیلات و بخشودگی سود و دیرکرد و استمحال بانکها و مالیات، سلیقه‌ای عمل کرده و بیش از  حد مردم را در مضیقه و تنگنا قرار می‌دهند، لطفا نسبت به این موضوع رسیدگی فرمائید. 

ده مرده در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابی خود از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد. 

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین