کد خبر: ۵۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

ناکامی متهم میلیاردی پرونده پرهام در نقشه فرار

با هوشیاری بازپرس شعبه دوم دادسرای گرگان، نقشه فرار یکی از سه متهم پرونده میلیاردی گلستان ناکام ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
هادی هاشمیان گفت: یکی از سه متهم اصلی پرونده معروف به پرهام آزادشهر، که دیروز قصد فرار داشت با هوشیاری بازپرس پرونده، این نقشه ناکام ماند.

وی افزود: این متهم با قرار وثیقه ۱۰۰ میلیارد تومانی زندانی است که افرادی چند روز پیش با مراجعه به دادسرای مرکز استان و ارائه اسنادی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان، قصد آزادی او را داشتند.

هاشمیان گفت: اسناد ارائه شده به بازپرسی مربوط به پاکدشت ورامین استان تهران بود و برای بررسی درستی یا نادرستی اسناد و توقیف اسناد، نیابت قضایی برای دادسرای پاکدشت صادر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: دیروز چند نفر به دادسرای گرگان مراجعه کردند و با ارائه برگه‌ای که در آن مُهر بازپرسی دادسرای پاکدشت و ثبت اسناد و املاک جعل شده بود به دنبال آزادی این فرد بودند، اما با شک بازپرس و پیگیری از دادسرای پاکدشت ورامین مشخص شد این برگه جعلی و اسناد املاک ارائه شده نیز اعتبار ندارد.

هادی هاشمیان افزود: ۳ نفر بازداشت شدند که در بازجویی‌های اولیه اقرار کردند، برای توقیف سند و آزادی متهم به آنان وعده‌ی ۴ میلیارد تومان داده شده که ۳۰۰ میلیون تومان آن را به صورت پیش پرداخت دریافت کرده اند.

وی گفت: پرونده معروف به پرهام آزادشهر سه متهم اصلی دارد که همه در زندان هستند و این افراد سر بیش از ۳ هزار نفر را در استان‌های گلستان و سیستان و بلوچستان کلاه گذاشتند و بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به جیب زدند.

این پرونده در دادسرای شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی بود، اما با توجه به این بیشتر مالباختگان گلستانی هستند با پیگیری دادگستری استان، پرونده برای ادامه رسیدگی به دادسرای گرگان منتقل شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین