کد خبر: ۵۷۰۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۲:۰۰
انصاری فرد:

هیچ تیمی به قهرمانی در لیگ امیدوار نباشد

آفتاب‌‌نیوز : جبران فاصله 4 امتیازی با استقلال نیز كار سختی نیست و از آنجا كه رقیبان پرسپولیس در بازیهای خارج از خانه كار سختی پیش رو داشته و سخت‌ترین بازیهای خود را در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم برگزار می‌كنند می‌توان امیدوار بود كه پرسپولیس در هفته‌های پایانی همه را غافلگیر كند . 

انصاری فرد تصریح كرد: پرسپولیس تنها تیمی است كه هم در جام حذفی و هم در لیگ از شانس قهرمانی برخوردار است. علاوه بر آن اگر اشتباهات داوری و نادیده گرفتن بیش از 8 پنالتی مسلم و این همه بدشانسی و بدبیاری نبود پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ بود اما ما باید با فراموش كردن گذشته‌ها در پی جبران امتیازات از دست رفته باشیم و با كمترین اشتباه به كار خود ادامه دهیم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان مقابل برق شیراز گفت: پرسپولیس در این بازی مزد جسارت دنیزلی و همت بازیكنان را با كسب سه امتیاز گرفت. در این بازی سه تعویض همزمان دنیزلی تأثیر خاصی در عوض شدن نتیجه داشت و بازیكنان نیز فعل خواستن را به خوبی صرف كرده و با حرفه‌ای‌گری تا آخرین لحظات بدنبال رسیدن به گل پیروزی بخش بودند و من خوشحالم كه هزارمین بازی رسمی پرسپولیس با برد تیم و خوشحالی هواداران همراه بود. 

انصاری فرد درباره رویارویی پرسپولیس و سپاهان در روز جمعه گفت: متأسفانه پرسپولیس در این بازی بیش از 7 بازیكن اصلی خود را در اختیار ندارد. علاوه بر آن 7 ملی پوش پرسپولیس نیز تا روز سه شنبه و چهارشنبه نمی‌توانند در تمرینات باشگاهی شركت كنند. با این وجود تنها هدف پرسپولیس در این بازی كسب سه امتیاز و تلافی بازی فینال جام حذفی است. در این دیدار بازیكنان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند تا ثابت كنند كه حق مسلم آنها در فینال جام حذفی قهرمانی بود. من امیدوارم كه هواداران پرسپولیس هم تا آخرین لحظه از تیم حمایت كنند و با حضور انبوه خود در ورزشگاه آزادی موثرترین عامل برای برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشند. 

انصاری فرد درباره زمان پرداخت مطالبات بازیكنان تیم گفت: در این‌باره هیج مشكلی وجود ندارد و بین باشگاه و اعضای تیم تعامل خوبی برقرار است. ما هم طبق قولی كه داده‌ایم تا روز پنج شنبه قسط دوم قراردادها را پرداخت می‌كنیم. 

انصاری فرد درباره شایعات متعددی كه درباره كریم باقری مطرح می‌شود گفت: كریم باقری بازیكن متعصب و بااخلاقی است كه هیچ مشكلی بین او و باشگاه وجود ندارد. متأسفانه كریم باقری كه روی او حساب ویژه‌ای باز كرده بودیم در فصل جاری با مصدومیت‌های متوالی روبرو شده و این موضوع موجب شده تا شایعات متعددی درباره او مطرح شود. كریم باقری یكی از بزرگترین بازیكنان تاریخ فوتبال ایران است و در حال حاضر خودش بیش از هر كسی از غیبت در بازیهای رسمی ناراحت است و بنده باید تأكید كنم شایعاتی كه درباره او طی هفته‌های اخیر منتشر شده هیچ پایه و اساسی ندارد. 

انصاری فرد در پایان گفت: ما بدون توجه به حاشیه‌ها به كار خود ادامه می‌دهیم و معتقدیم اگر بازیكنان پرسپولیس از بند مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها خلاص شوند می‌توان مثل آغاز فصل جاری شاهد تیمی بود كه هوداران را با ارائه فوتبال زیبا و تماشاگرپسند سیراب می‌كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین