کد خبر: ۵۷۰۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۱

وقتی یک سلاح برای کشتن هر دفاعی کافی است

تیم ملی ایران باز هم با یک روش ویژه مدافعان حریف خود را زمین گیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال ایران امشب در بازی یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا به مصاف چین رفت. در این دیدار سهم چین فقط اولین و آخرین موقعیت بازی بود و تمامی دقایق در سیطره ملی پوشان ایران دنبال شد.

 بازیکنان ایران از دقایق ابتدایی بر بازی مسلط شدند و حملات خود را آغاز کردند. با وجود اینکه تیم ایران حمله های زیادی را از جناحین طرح ریزی کرد، اما هر سه گل این تیم به چین روی یک اتفاق مشابه رقم خورد.

 توپ های عمقی ارسالی از خطوط عقب تر برای بازیکنان ایران حالتی ویژه پیدا کرده اند. زمانی که مهاجمان این پاس ها را دریافت کنند، صاحب توپ شدن آنها می تواند روی دروازه حریف خطرساز باشد که این مسئله ای طبیعی است؛ اما در بازی های اخیر ایران می بینیم که تعقیب توپ هایی که به شکل عمقی ارسال شده و به مدافعان حریف رسیده، یکی از وظایف ویژه مهاجمان است. در بازی امشب سردار آزمون روی گل های اول و دوم این کار را به بهترین شکل انجام داد و با عملکرد ضعیف مدافعان حریف، موفق شد یک بار پاس گل بدهد و بار دیگر خودش دروازه چین را باز کند.

در آخرین لحظات بازی هم توپ ارسالی بازیکنان ایران و اشتباه ساده مدافع چین توپ را به مهدی طارمی رساند که در چند قدمی این مدافع حضور داشت و طارمی به راحتی با یک پاس انصاری فرد را صاحب توپ کرد و پایه گذار گل سوم شد.

به گزارش ورزش سه، این دقیقا همان اتفاقی است که علیرضا جهانبخش هم در بازی با عمان رقم زد و در دقایقی که کار برای ایران گره خورده بود، مهاجم تیم برایتون انگلیس مشکل را با تیزهوشی خود حل کرد و ادامه بازی را برای تیم ملی ساده تر کرد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین