کد خبر: ۵۷۰۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با چین چه گفتند؟

بازیکن تیم‌ملی می‌گوید هدف ایران گل نخوردن و پس از آن زدن گل به تیم‌های حریف است.
آفتاب‌‌نیوز :
احسان حاج‌صفی پس از پیروزی ۳ بر صفر ایران مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و چین تیم خوبی بود. مهم‌ترین مساله این بود که توانستیم بازی را ببریم و دل مردم ایران را شاد کنیم. از مردم ایران می‌خواهم که برای بازی بعد ما را دعا کنند تا دست پر از زمین بازی بیرون بیاییم.

او افزود: تیم ما خیلی خوب است و توانستیم دوباره دروازه‌مان را بسته نگه‌ داریم. هدفمان این است که اول گل نخوریم و بعد از آن به گل برسیم.

بازیکن تیم‌ملی درباره دیدار با ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌ها گفت: ژاپن چند سال است که تیم خوب و جوانی در اختیار دارد. شادی ما تنها برای امشب است و از فردا برای دیدار با ژاپن آماده می‌شویم.

طارمی: قهرمانی را بی‌خیال، فعلا ژاپن/ رامین گفت، روی مخ داور نرو!

 مهدی طارمی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم‌ملی مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و همین که توانستیم دل مردم را شاد کنیم،‌ خدا را شکر می‌کنیم.

او درباره دریافت کارت زرد از داور قطری که منجر به دوکارته شدن او و محرومیت در دیدار مقابل ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها شد، توضیح داد: همان طور که دیدید، زمین خوردم. اصلا نمی‌خواستم تکل بزنم و واقعا لیز خوردم. فکر نمی‌کنم برخوردم آن قدر شدید بود که داور بخواهد کارت زرد بدهد. اعتراضم هم به همین دلیل بود. شاید ظاهرا برخورد بدی با بازیکن چین داشتم اما فکر نمی‌کنم برخورد شدیدی بود. در کل مهم نیست که من در بازی بعدی باشم یا نباشم، مهم این است که تمرکز کنیم و با برنامه‌ریزی خوب، ژاپن را شکست دهیم.

بازیکن تیم‌ملی درباره دیدار با ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها گفت: ژاپن تیم خوبی است و همیشه جزو تیم‌های مقتدر بوده است. آن‌ها در جام‌ها همیشه خوب بوده است ولی ما ایران هستیم و ان‌شاءالله می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

طارمی در ادامه و در پاسخ به پرسشی درباره موقعیت دروازه خالی که در نیمه نخست بازی با چین از دست داد، خندید!

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا داور با بازیکنان ایران مشکل داشت، اظهار کرد: داور قطری بود و بیشتر بازیکنان ما را می‌شناخت. اول بازی به رامین گفتم که می‌خواهم به داور بگویم کارت زرد داریم و حواسش باشد که به من کارت زرد ندهد اما رامین گفت که این را نگو و روی مخ او نرو!

بازیکن تیم‌ملی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا ایران به قهرمانی نزدیک شده است، توضیح داد: فعلا قهرمانی را بی‌خیال، فقط فکر و ذکرمان ژاپن است. باید ژاپن را ببریم تا به فینال برسیم.

روایت جالب آزمون از انگلیسی صحبت نکردن طارمی

سردار آزمون پس از گلزنی برابر چین و صعود ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما چین را آنالیز کرده بودیم و به ما کمک کرد. ما نقطه ضعف چین را پیدا کرده بودیم که خدا را شکر جواب داد و توانتسیم چین را شکست دهیم.

 بازیکنان جانیشین خوبی داریم که می توانند زهر دار باشند و امیدوارم بازی خوبی را برابر ژاپن به نمایش بگذاریم. ما اکنون به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم و به فینال کاری نداریم. اگر ژاپن را شکست دادیم، آن‌گاه وقت فکر کردن به فینال است. دنبال آرامش هستیم و نمی خواهیم شلوغ کنیم. دنبال حمایت هستیم تا بتوانیم تا مراحل آخر برسیم.

مهاجم تیم ملی درباره فشار آوردن چین در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم و کارت زرد طارمی گفت: خستگی عامل اصلی این موضوع بود اما کارت زرد طارمی به این دلیل نبود بلکه به خاطر سر خوردن بود. انگلیسی طارمی نمی‌آمد و مجبور بود با دست به داور توضیح دهد.

جهانبخش: نه فینال نه قهرمانی، الان فقط به ژاپن فکر می‌کنیم

علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی پس از پیروزی سه گله برابر چین و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا توضیح داد: خدا را شکر بازی خوبی انجام دایم. در بازی قبل در اوایل بازی غافلگیر شدیم و پنالتی دادیم اما در این دیدار از همان ابتدا بازی را کنترل کردیم و این کار را برایمان راحت کرد و خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد تیم ملی ما چقد قدرت دارد و سال‌ها کنار هم بازی کردن و اردو رفتن باعث شده تیم هماهنگ‌تری شویم. انتظارات از ما بالاست و در این چند سالی که عضو تیم ملی بودم هیچ‌وقت چنین اعتماد به نفسی نداشتیم و مردم هم این قدر به تیم ما اعتماد نداشتند. بازی بعدی ما با ژاپن که حریف سنتی ماست، دیدار سختی است.

جهانبخش درباره شناخت کی‌روش از ژاپن گفت: بازی‌های دوستانه خوب چیزی است که از آن دور بودیم و همین باعث شناخت کم از ژاپن می‌شود که همواره درباره آن صحبت می‌کردیم. سه روز وقت داریم و به شناخت خوبی از این تیم برسیم تا با شکست آن‌ها راهی فینال شویم.

وی درباره قهرمانی ایران در این مسابقات گفت: نمی‌شود این‌گونه پیش‌بینی کرد اما همیشه سوپرایز در فوتبال وجود ندارد و ما هم به اکنون به قهرمانی و فینال فکر نمی‌کنیم و تمام فکر ما ژاپن است.

بیرانوند: امیدوارم اشتباه نکنیم و قهرمان شویم

 علیرضا بیرانوند پس از برتری ایران برابر چین و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم و به مردم و تیم ایران تبریک می‌گویم زیرا زحمت زیادی می‌کشیم تا مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که توانستیم بعد از ۱۵ سال به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم. از الآن به بازی با ژاپن فکر می‌کنیم تا بعد از ۴۳ سال بتوانیم به فینال صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم. در حال حاضر استراحت می‌کنیم و زمانی که کادرفنی صلاح بداند، حریفمان را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانیم برابر ژاپن به پیروزی برسیم.

بیرانوند درباره قهرمانی ایران گفت: دو برابر همان حسی که مردم و خبرنگاران دارند، در دل ما وجود دارد. دو بازی با دو تیم قدرتمند داریم و باید تمرکز خود را دو برابر کنیم تا بتوانیم قهرمان آسیا شویم. امیدواریم در ادامه مسابقات اشتباهی نکنیم که حریفانمان از آن استفاده کنند.

رضاییان: نیازمند حمایت مردم در بازی با ژاپن هستیم

رامین رضاییان بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران مقابل چین گفت: بازی خیلی خوبی بود. توانستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. امیدواریم که در بازی بعد هم مطابق خواسته کادر فنی عمل کنیم تا موفق شویم و دل مردم ایران را در روزهای غم، شاد کنیم.

او درباره عملکرد کمک‌داور این دیدار و دیر اعلام کردن آفساید در دیدار با چین، گفت: مطابق قوانین جدید به خاطر VAR باید آفساید را مقداری دیر اعلام کنند. اگر در این مسابقه تیمی گل نخست را دریافت کند کار سختی پیش رو خواهد داشت.

این مدافع درباره بازی با ژاپن گفت: بازی بسیار سختی داریم. از مردم می‌خواهم در این بازی ما را حمایت کنند چرا که حضور آن‌ها باعث افزایش انگیزه ما می‌شود.

چشمی: ژاپن کار سختی مقابل ما دارد/انگیزه بسیار بالایی برای قهرمانی داریم

روزبه چشمی هافبک تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل تیم ملی چین، گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم نشان دادیم تیم ملی ایران و مدعی جام هستیم، همه تلاشمان را می‌کنیم تا موفق باشیم. به شخصه معتقدم این تیم می‌تواند با کمک مردم و دعای خیر آنها قهرمان شود. خودمان هم تلاش می‌کنیم و انگیزه بسیار بالایی داریم. 

چشمی در پاسخ به سوالی درمورد اینکه ایران چه نتیجه‌ای مقابل ژاپن خواهد گرفت،‌گفت: همانطور که به چین فکر کردیم به ژاپن هم فکر می‌کنیم تیم ملی ما کار سختی مقابل ژاپن دارد اما آنها هم کار سختی مقابل ما دارند مطمئن باشید با انگیزه بسیار زیادی برای بازی با ژاپن وارد زمین می‌شویم،‌ می‌دانیم که فقط دو بازی تا قهرمانی داریم و همه بچه‌ها تلاش‌شان را می‌کنند امیدوارم که جام را به مردم هدیه کنیم. 

منبع: ایسنا و فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین