کد خبر: ۵۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

توصیه کارساز کارشناس فوتبال به کی روش برای دیدار با ژاپن !

کارشناس فوتبال کشورمان در آستانه دیدار نیمه نهایی جام ملتهای آسیا، گفت: نباید فریب نتایج بازی‌های گذشته ژاپن در جام ملت‌ها را خورد. قطعا بازی ایران مقابل ژاپن بسیار حساس و خطرناک است.
آفتاب‌‌نیوز : کارشناس فوتبال کشورمان در آستانه دیدار نیمه نهایی جام ملتهای آسیا، گفت: نباید فریب نتایج بازی‌های گذشته ژاپن در جام ملت‌ها را خورد. قطعا بازی ایران مقابل ژاپن بسیار حساس و خطرناک است.

مسعود اقبالی اظهار داشت:

    قبل از هر چیز باید پیروزی با ارزش تیم ایران مقابل چین را تبریک گفت و ابراز امیدواری نمود که این پیروزی‌ها تا فینال ادامه یابد. فکر می‌کنم تیم ایران یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات است که استحقاق قهرمانی را دارد.

وی در ادامه بیان داشت:

    بدون این که بخواهم پیروزی ارزشمند ایران در این مسابقه و کار بزرگ کی‌روش و بازیکنان را لوث کنم باید بگویم این چین، آن چینی نبود که فکر می‌کردیم و در واقع تیمی که با نام چین مقابل ما قرار گرفت تنها شبحی از تیم بزرگ چین بود. ما این بازی را به لطف مدافعان چینی و اشتباهات کمرشکن آنها بردیم.

مسعود اقبالی مدرس رسمی فیفا در ایران اظهار نمود:

    تیم ایران با استفاده از قدرت بالای بدنی به خوبی توانست اصل پرسینگ و فشار آوردن بر حریف در زمین را اجرایی کرده و با همین شیوه مدافعان چین  تحت فشار، وادار به یکسری اشتباه شدند تا ما به گل برسیم.

اقبالی بیان داشت:

    البته باید دقت داشته باشیم ژاپن با چین تفاوت‌های زیادی دارد و ما نمی‌توانیم با همان نسخه‌ای که برای چین پیچیدیم و بازی را بردیم، ژاپن را هم ببریم. مدافعان ژاپن بسیار باتجربه‌تر و تکنیکی تر از مدافعان چینی هستند و بعید است مقابل پرس سنگین مهاجمان ما مرتکب اشتباه شوند. آنها این توان را دارند که از فشار خارج شده و توپ را برای استفاده مهاجمان شان به عمق خط دفاعی ما ارسال کنند.

مسعود اقبالی بیان داشت:

    تا امروز اساس کار کی‌روش استفاده از قوای بدنی بازیکنان و قدرت دوندگی و جنگندگی نفرات داخل میدان بوده است. باید مقابل ژاپن این شیوه را تغییر دهیم وگرنه سرعت و تکنیک ژاپنی‌ها کار را برای ما سخت خواهد کرد.

وی با اشاره به نتایج قبلی ژاپن در این مسابقات و پیروزی‌های خفیف این تیم اظهار داشت:

    امیدوارم بازیکنان و کادر فنی حرفه‌ای ما فریب ظاهر نتایج این تیم را نخورده و انتظارات هم از تیم ایران برای این بازی بیهوده بالا نرود.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین