کد خبر: ۵۷۱۷۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

طغیان قلعه‌نویی علیه فردوسی‌پور در حمایت از کی‌روش!

امیر قلعه‌نویی در حمایت از کارلوس کی‌روش به عادل فدوسی‌پور حمله کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : امیر قلعه‌نویی که در چند سال گذشته همواره یکی از منتقدان بزرگ کارلوس کی‌روش به حساب می‌آمد در طول چند ماه اخیر تغییر موضع داده و با حمایت‌های خود از سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران تعجب اهالی فوتبال را برانگیخته است. حال با حذف شرم‌آور تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و باخت مقابل ژاپن بازهم به این حمایت خود ادامه داده اما نوک پیکان انتقادات خود را به سوی شخصی دیگر نشانه گرفته و به عادل فردسی‌پور حمله‌ور شده است.

قلعه‌نویی اظهار داشته تاج، فردوسی‌پور و کفاشیان به فوتبال ایران خیانت کرده‌اند و حرکات جنجالی کی‌روش به دلیل اشتباهات این اشخاص علی‌الخصوص فردوسی پور بوده است. قلعه‌نویی با قسم خوردن جان دو فرزندش مجری مطرح ورزش ایران را عامل نابودی فوتبال ایران دانسته و فردوسی‌پور را مقصر اشتباهات کی‌روش و شخصیت منفی این مربی پرتغالی دانسته است.

سرمربی سپاهان اصفهان عنوان داشته که ایران می‌توانست تا مدت‌ها از مربی بزرگی مانند کی‌روش استفاده کند زیرا که او مربی رزومه‌داری است اما حمایت‌های اشتباه فردوسی‌پور و فدراسیون به این مربی پرتغالی این اجازه را داد تا هرکاری که دلش خواست بکند و همین امر ضربه‌های جبران‌ناپذیری را به فوتبال ایران وارد کرد.


ورزش 11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین