کد خبر: ۵۷۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۲:۱۷

گزارش گلف‌نیوز از لژیونر‌های ایرانی در امارات

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایپنا، در این فصل نقل و انتقالات باشگاه‌ها می‌توانند بازیكنان خارجی جدید جذب كرده و از قرارداد خود را با بازیكنانی كه رضایت آنها را جلب نكرده‌اند فسخ كنند.

این روزنامه با اشاره به این نكته كه اكثر قریب به اتفاق باشگاه‌های دسته اولی لیگ امارات در تلاشند كه پیش از آغاز مجدد مسابقات در یكشنبه هفته آینده (22 بهمن) قراردادهای خود را با بازیكنان خارجی جدید نهایی كنند، گزارش می‌دهد: تیم فوتبال النصر امارات در تلاش برای جذی یك جانشین برای آرش برهانی بازیكن ایرانی خود است.

این گزارش می‌افزاید: حضور ناامید كننده آرش برهانی در چند ماه اخیر موجب شد كه مدیران باشگاه النصر قرارداد یكساله خود را با این بازیكن فسخ كنند. این باشگاه قصد دارد در فصل نقل و انتقالات حداقل دو بازیكن خارجی را جذب كند. در این بین یك بازیكن برزیلی به نام "دانیلو والریو" در تمرینات این تیم شركت كرده است.

در این گزارش درباره آخرین وضعیت "فرهاد مجیدی" دیگر بازیكن ایرانی النصر آمده است: فرهاد مجیدی در ادامه مسابقات لیگ امارات همبازی ایرانی خود را از دست می‌دهد و منتظر همبازیان خارجی جدید خود است. این بازیكن قراردادی 2 ساله با باشگاه النصر دارد و تا سال 2008 در این تیم می‌ماند.

این روزنامه همچنین از فسخ قرارداد رسول خطیبی با تیم الشارجه خبر می‌دهد: باشگاه الشارجه پس از ماجرای درگیری لفظی رسول خطیبی و وبر مربی برزیلی این تیم بازیكن ایرانی خود را اخراج كرده و درصدد جذب یك بازیكن برزیلی به نام رنالدو است كه در كنار مسعود شجاعی دیگر بازیكن ایرانی الشارجه بازی‌های این فصل رقابت‌های لیگ امارات را ادامه دهد.

در بخش دیگری از این گزارش به موقعیت خوب علی سامره و جواد كاظمیان در تیم الشعب اشاره شده و آمده است: صدرنشین مسابقات لیگ امارات به پشتوانه دو بازیكن ایرانی خود در آغاز مجدد این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

این گزارش می‌افزاید: باشگاه الشعب مشتاقانه قصد دارد همكاری خود را با دو بازیكن ایرانی‌اش ادامه دهد، این درحالی است كه تیم الوصل رقیب سرسخت صدرنشین نیز دو بازیكن برزیلی كلیدی خود را حفظ خواهد كرد. الكساندر الیویرا و آندرسون دو برزیلی هستند كه در موفقیت الوصل در این فصل از رقابت‌های باشگاه‌های امارات تاثیر بسزایی داشتند.

گلف نیور همچنین به ادامه همكاری ایمان مبعلی و باشگاه الشباب اشاره می‌كند و می‌افزاید: الشباب نیز در ادامه راهخود در لیگ باشگاه‌های امارات همچنان به حضور ایمان مبعلی بازیكن ایرانی و تاگو بازیكن غنایی اعتقاد دارد.

در ادامه این گزارش درباره به دیگر نقل و انتقالات بازیكنان خارجی در باشگاه‌های امارات اشاره شده و آمده است: تیم فوتبال الاهلی مدافع عنوان قهرمانی به دنبال این است كه جانشینانی برای "بارودی" و "كامپوروف" دو بازیكنان خارجی خود است. در این میان "نیكلاس كاسترو" آرژانتینی و یك مهاجم آلمانی با این تیم تمرین كرده‌اند.

تیم فوتبال العین كه در شرایط بحرانی به سر می‌برد نیز با عقد قرارداد با "حوار مولا" هافبك تیم ملی عراق، به دنبال خروج از بحران است. این بازیكن در جام خلیج فارس (گلف كاپ) عنوان بهترین بازیكن مسابقات را به خود اختصاص داده بود. این تیم همچنین به دنبال جذب یك بازیكن كامرونی به نام "پاتریك اولیویرا" است.

تیم فوتبال الوحده نیز با عقد قرارداد با "نادر المغیری" دروازه‌بان مراكشی قصد دارد به خیالی آسوده در رقابت‌های لیگ قهرمانی باشگاه‌های آسیا شركت كند.

گفتنی است، روزنامه گلف نیوز تصویری از "فرهاد مجیدی" را به عنوان عكس این گزارش منتشر كرده و در توضیح آن نوشته است: فرهاد مجیدی یكی از خارجی‌های پرسابقه در فوتبال امارات است و به خوبی به شرایط همكاری باشگاه‌های این كشور با بازیكنان خارجی واقف است. او اكنون در النصر بازی می‌كند و تا سال 2008 با این تیم قرار داد دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین