کد خبر: ۵۷۲۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

خداحافظی مدیران رادیویی اقتصاد، پیام و آوا

شهرام ملازاده به جای حمیدرضا مقدسی به عنوان سرپرست شبکه رادیویی پیام و آوا و همچنین مرضیه محمودی سرپرست رادیو اقتصاد، جایگزین اکبر رضایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه‌های رادیویی اقتصاد، پیام و آوا با حضور شاه آبادی معاون صدا و همچنین برخی اهالی رادیو برگزار شد.

معاون صدا ضمن قدردانی از خدمات مدیر پیشین رادیو اقتصاد، گفت: شبکه رادیویی اقتصاد در شرایط فعلی از وضعیت مناسبی برخوردار است و هم اکنون این شبکه اقدام به تولید و پخش برنامه‌های مؤثر و نام آشنا می‌کند برای رسیدن به این شرایط تلاش زیادی نیز صورت گرفته شده است. به نحوی که بعضی از این برنامه‌ها در فضای خارج از استودیو تهیه و تولید می‌شود. به همین خاطر یقیناً در شبکه رادیویی اقتصاد باید شاهد این روند رو به رشد باشیم. تلاش‌ها باید به گونه‌ای باشد که تجربیات و زیر ساخت‌های ایجاد شده به عنوان یک مبنای مشخص قرار گیرد تا برنامه ریزی در نهایت شاهد جهشی دیگر باشیم.

شاه‌آبادی با اشاره به شبکه‌های تأثیرگذار پیام و آوا نیز مطرح کرد: همانطور که قبلاً گفته بودیم برنامه‌های رادیو پیام دستخوش تحولات خوبی شد. در شرایط فعلی، با تغییرات رو به جلو شاهد آن هستیم که سرعت انعکاس و واکنش ما نسبت به رخدادهای بیرونی افزایش یافته است که بخش مهمی از آن مربوط به رادیو پیام و آواست.حساسیت در این دو بخش در حالی بسیار بالاست که امروزه شناخت اکثریت مردم از رادیو به واسطه رادیو پیام و آواست.


مرضیه محمودی که به سمت سرپرست شبکه رادیویی اقتصاد منصوب شده است، پیش از این مدیر گروه کسب و کار رادیو اقتصاد، مدیر طرح و برنامه رادیو گفت و گو، سرپرست اطلاعات و برنامه ریزی رادیو اقتصاد و همچنین مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت و گو در کنار انجام فعالیت‌های علمی، پژوهشی مختلف را در سوابق خود دارد.

هچنین شهرام ملازاده مدیر جدید شبکه رادیوی پیام و آو نیز پیش از این تهیه کننده در شبکه‌های فرهنگ، تهران، البرز، جوان و اقتصاد، مدیر کل بازرسی و نظارت منطقه آزاد قشم، مدیر گروه جهان و تجارت در رادیو تجارت، مدیر گروه‌های صبحگاهی و عصرگاهی در رادیو البرز، مشاور و مدیر پخش شبکه رادیویی جوان، مدیر پخش و نظارت، دانش، اقتصاد و دفاع مقدس در رادیو ایران، دبیر کارگروه تهیه کنندگان رادیو قائم مقام رادیو تهران بوده و هم همزمان ریاست کمیته داوران چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو را نیز عهده دار است. وی موفقیت‌هایی از قبیل کسب ۶ جایزه بهترین سردبیری و تهیه کنندگی در جشنواره‌های مختلف داخلی و بین المللی و نیز برنده بهترین برنامه در بخش مستند و سرگرمی جشنواره ABU در کشکور چین را در کارنامه دارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین