کد خبر: ۵۷۲۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

بهرام رادان و حالِ غریبِ تازه‌ترین فیلمش+ عکس

فریدون جیرانی قبل از نمایش فیلم «آشفته‌گی» در پردیس سینمایی چارسو (سینمای هنرمندان)، ساخت این فیلم را خیلی سخت و پرریسک معرفی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
فریدون جیرانی، شامگاه پنجشنبه ۱۱ بهمن، قبل از نمایش فیلم «آشفته‌گی» در پردیس سینمایی چارسو گفت: «در شرایطی که در سینمای ایران، مضمون حرف اصلی را می‌زند و کمدی‌های مهم ما متاثر از فضای سیاسی و اجتماعی کشور هستند، ساختن فیلمی مثل «آشفته‌گی» خیلی سخت و پرریسک بود.»

این کارگردان گفت: «امیدوارم بینندگان سلیقه‌ای که در این فیلم به کار رفته است را بپسندند. این سلیقه بدون حضور فیلمبردار بسیار خوبی مثل آقای سلامی در کنار من در نمی‌آمد.»

بهرام رادان و حالِ غریبِ تازه‌ترین فیلمش+ عکس

او ادامه داد: «همچنین آقای رادان که بازیگر نقش اصلی هستند و خانم افشار که در این مراسم حضور ندارند، همه دوستان و عوامل کمک کردند تا  فیلم «آشفته‌گی» سر و شکل بگیرد. از کامیاب امین عشایری (طراح صحنه)، مارال جیرانی (طراح لباس)، ایمان امیدواری (طراح گریم)، آلاله هاشمی (دستیار) و بقیه عوامل این فیلم تشکر و قدردانی می‌کنم.»

بهرام رادان نیز در نمایش فیلم «آشفته‌گی»، بیان کرد: «کار کردن در کنار آقای جیرانی و گروه خوب‌شان برای من افتخاری بود. «آشفته‌گی» حال غریبی دارد. دیشب وقتی برای دومین بار فیلم را دیدم، احساس کردم که این فیلم به واقع  یک اثر درست است. خیلی خوشحالم که در این پروژه بودم. امیدوارم شما هم فیلم را دوست داشته باشید.»

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده در حال برگزاری است. 

بهرام رادان و حالِ غریبِ تازه‌ترین فیلمش+ عکس

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین