کد خبر: ۵۷۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

بلایی که زن عصبانی بر سر بی ام وی گرانقیمت آورد! +فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای عجیب را در یکی از خیابان‌های انگلیس به تصویر می‌کشد. این ویدئو که با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، یک زن جوان را در حال ایراد خسارت به خودروی بی‌ام‌وی نامزد قبلی اش نشان می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این ویدئو یک زن جوان که یک میله آهنی در دست دارد در حال شکستن شیشه‌های خودرو و همچنین چراغ‌ها و آینه‌های دیده می‌شود. در این ویدئو مشاهده می‌شود این زن که بسیار عصبانی به نظر می‌رسد، اقدام به ایراد خسارت به این خودروی ۳۰۰۰۰ یورویی می‌کند.

این اتفاق در یکی از خیابان‌های منطقه یورک شر انگلیس رخ داد. در حالی که زن جوان سرگرم شکستن شیشه‌های خودرو است، یک زن دیگر به او نزدیک می‌شود. این زن پس از شکستن شیشه‌ها و چراغ‌ها میله آهنی را به داخل سطل آشغال کنار خیابان انداخته و پس از سوار شدن به یک خودروی قرمز رنگ از محل متواری می‌شود. یکی از همسایگان که با دیدن این صحنه دچار شوک شده بود، با تلفن همراه خود از یکی از طبقات پایین ساختمان مجاور خیابان این ویدئو را تهیه کرد. این ویدئو ابتدا در یک گروه فیسبوکی با نام یورک شر در فیسبوک منتشر شد.

بلایی که زن عصبانی بر سر بی ام وی گرانقیمت آورد! +فیلم

فرد منتشر کننده با کپشن «یک زن با تبر در میدان مبارزه» این ویدئو را منتشر کرد. او سپس در پایین ویدئو افزود: «رفتاری ننگین. همیشه راهی برای مواجهه با چنین موقعیت‌هایی (درگیری دو نامزد) وجود دارد و مطمئنا این روش حل مشکل بوجود آمده نیست.»

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز شده است که هنوز پلیس انگلیس هیچ واکنشی به آن نشان نداده است. هنوز علت اصلی حمله ور شدن این زن جوان به خودروی نامزدش مشخص نیست.



منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین