کد خبر: ۵۷۲۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
آگهی

بلیط هواپیما را راحت‌تر از همیشه بخرید

زیاد شدن تعداد سایت‌ها و آژانس‌های فروش بلیط هواپیما موجب دسترس بودن و امکان خرید غیرحضوری بلیط هواپیما شده است. اما در مقابل، تعداد زیاد آنها و جزئیاتی که در خرید بلیط هواپیما موثر است، موجب پیچیدگی و خسته‌کنندگی فرایند انتخاب و خرید بلیط هواپیما شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

بلیط هواپیما و خرید آن برای هر کسی که قصد سفر دارد، اهمیت زیادی دارد. اما خرید بلیط هواپیما در شرایطی که قیمت بلیط هواپیما به سبب نوسانات نرخ ارز بالا رفته است و سایت‌های متعدد فروش بلیط هواپیما کاربران و گردشگران را سردرگم کرده‌اند، تبدیل به فرایند دشواری شده است. اما سفر مارکت یک ابزار نوین است که ادعا می‌کند هم مشکل قیمت بلیط هواپیما را حل می‌کند و هم سختی خرید بلیط هواپیما را از بین می‌برد. اما چگونه؟

خرید بلیط هواپیما چرا این روزها سخت شده است؟

بلیط هواپیما را راحت‌تر از همیشه بخرید

زیاد شدن تعداد سایت‌ها و آژانس‌های فروش بلیط هواپیما موجب دسترس بودن و امکان خرید غیرحضوری بلیط هواپیما شده است. اما در مقابل، تعداد زیاد آنها و جزئیاتی که در خرید بلیط هواپیما موثر است، موجب پیچیدگی و خسته‌کنندگی فرایند انتخاب و خرید بلیط هواپیما شده است. برای نمونه فرض کنید شما قصد دارید یک بلیط هواپیما استانبول خریداری کنید. سایت‌ها و آژانس های متعدد فروش بلیط هواپیما در ساعت‌های مختلف یک روز خاص از شرکت‌های هواپیمایی گوناگونی که به مقصد مورد نظر شما پرواز دارند، قیمت‌های متعدد و متفاوتی را عرضه می‌کنند.

کدام آژانس یا سایت قیمت کمتری دارد؟ چه ساعتی برای پرواز مناسب‌تر است؟ کدام شرکت هواپیمایی خدمات بهتر و مناسب‌تری ارائه می‌دهد؟ همه این پرسش‌ها موجب می‌شود، خرید بلیط هواپیما و پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان کار دشواری باشد.

خرید بلیط هواپیما به آسانی با سفر مارکت

سفر مارکت یک موتور جستجو بلیط هواپیما است که شما را از گشتن بین صدها سایت و سردرگم شدن بین آنها بی نیاز می‌کند. اما چگونه؟ سفر مارکت به عنوان یک موتور جستجوی هوشمند بلیط هواپیما، سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی را گردآوری کرده و بلیط هواپیما عرضه شده توسط آنها را به صورت مقایسه‌ای و یکپارچه، در یک پلتفرم واحد به نمایش می‌گذارد. به وسیله سفرماکت دیگر لازم نیست، از یک سایت به سایت دیگر بروید و قیمت‌های مختلف را چک کنید. سفر مارکت همه قیمت بلیط هواپیما ها را یکجا و در یک سایت به شما نمایش می‌دهد. در نتیجه می‌توانید بدون اینکه وقتتان را تلف کنید، بلیط هواپیما ارزان و مناسب مورد نظرتان را از بین عرضه‌کنندگان مختلف انتخاب و آن را خریداری کنید.

بلیط هواپیما را راحت‌تر از همیشه بخرید

بلیط هواپیما ارزان با سفرمارکت

سفر مارکت به صورت یک بازار مجازی سفر یا به اصطلاح (marketplace) عمل می‌کند و همه آژانس‌ها و عرضه‌کنندگان بلیط هواپیما در یک فضای رقابتی سالم، خدماتشان را با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت خدمات عرضه می‌کنند. این رقابت سالم برای جلب بیشتر کاربران، موجب می‌شود، قیمت بلیط هواپیما دچار افزایش‌های ناگهانی و نامتعارف نشود و حتی به تدریج ارزانتر شود. به همین سبب سفرمارکت این مژده را می‌دهد که بلیط هواپیما ارزان را در دسترس همگان قرار داده است.

با سفرماکت بلیط هواپیما را ارزان تر و آسان تر از همیشه بخرید

سفر مارکت تجربه متفاوتی از خرید بلیط هواپیما را پدید آورده است و آن را تبدیل به کاری لذت بخش و آسان کرده است. کافی است به سایت safarmarket.com بروید و مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کنید. ارزان ترین گزینه‌های بلیط هواپیما در یک سایت پیش روی شما خواهد بود و به آسانی و با فراغت خاطر می‌توانید سفر ارزان و مقرون به صرفه‌ای را برنامه‌ریزی کنید.

بلیط هواپیما را راحت‌تر از همیشه بخرید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین