کد خبر: ۵۷۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

واکنش کیانوش رستمی به دعوای بهداد سلیمی و فوتبالیست‌ها

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک خطاب به فوتبالیست‌ها و بهداد سلیمی عنوان کرد: در شرایط کنونی، مردم و مملکت ما بیشتر از هرچیز به شادی و همدلی نیاز دارد. فرقی هم نمیکند این شادی از گل سردار عزیز باشد یا یک ضرب قهرمان المپیک بهداد سلیمی!
آفتاب‌‌نیوز :
پس از پست جنجالی بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک علیه فوتبالیست‌های کشور که با واکنش هماهنگ بازیکنان تیم ملی همراه شد، امروز کیانوش رستمی دیگر قهرمان وزنه‌برداری المپیک پست اینستاگرامی را برای پایان دادن به این دعوا منتشر کرد.

وی در صفحه شخصی‌اش نوشت: سلام عرض میکنم خدمت ملت شریف ایران و ورزشکاران بزرگوار که به راستی سرداران زمان صلح اند.  من خاک پای تمام ورزشکارای ایران هستم ، چه وزنه بردار چه فوتبالیست. چه قهرمان المپیک چه لژیونر.

داداشای بزرگم توی شرایط کنونی، مردم و مملکته ما بیشتر از هرچیز به شادی و همدلی نیاز داره. فرقی هم نمیکنه این شادی از گل سردار عزیز باشه یا یه ضرب قهرمان المپیک بهداد سلیمی، هدف همه ی ما یکیه، جامعه‌ای که گذشت توش نباشه عاقبت به خیر نمیشه. دست تک تکتون رو میبوسم و استدعا دارم به این تنش ها پایان بدیم.

بهداد سلیمی روز گذشته در پست اینستاگرامی خودش در انتقاد به توجه بیش از حد به فوتبالیست‌های کشور و پاداش‌های آنان ، بازیکنان تیم ملی را بی‌غیرت و فاسد! خطاب کرده بود، هرچند که وی ساعاتی بعد عذرخواهی کرد اما بازیکنان تیم ملی در یک پست مشترک اینستاگرامی از او به شدت انتقاد کردند.


واکنش کیانوش رستمی به دعوای بهداد سلیمی و فوتبالیست‌ها

واکنش کیانوش رستمی به دعوای بهداد سلیمی و فوتبالیست‌ها


واکنش کیانوش رستمی به دعوای بهداد سلیمی و فوتبالیست‌ها
منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین