کد خبر: ۵۷۲۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

سردار غیب پرور: ایران در عرصه دستاوردهای دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار قرار دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ایران در عرصه دستاوردهای دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار قرار دارد که این مهم قوت قلبی برای مردم و عامل بازدارندگی است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بازدید از نمایشگاه اقتدار نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت های بسیج در حوزه خدمت رسانی به مردم افزود: تمامی بسیجیان در مقوله خدمت رسانی به مردم فعالیت دارند اما بسیج سازندگی در فعالیت های عمرانی، سازندگی و بهداشتی فعالیت های تخصصی و ویژه تری دارد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۱۱ هزار گروه جهادی بسیج در مناطق محروم گفت: برای فعالیت گروهای جهادی جغرافیای فعالیت تعریف کرده ایم و یک منطقه را به مدت ۵ سال به یک گروه جهادی می دهیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

غیب پرور ادامه داد: تلاش داریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در مرحله اول شمار گروههای جهادی را به ۳۰ هزار و در مرحله بعد به ۵۰ هزار گروه افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی بسیج سازندگی علاوه بر افزایش شمار گروههای جهادی و تلاش برای رسیدن به مرحله ای است که هر ناحیه و پایگاه بسیج یک گروه جهادی داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج همچنین با اشاره به دستاوردی دفاعی ارائه شده در نمایشگاه اقتدار ۴۰ گفت: امروز ایران در عرصه دستاوردهای دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار قرار دارد که این مهم قوت قلبی برای مردم و عامل بازدارندگی است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین