کد خبر: ۵۷۳۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

یک زندانی، زوج آزمون در زنیت روسیه+عکس

مهاجم زنیت با وجود این که چند روزی هست در بازداشتگاه به سر می برد اما نامش در فهرست 24 نفره این تیم برای لیگ اروپا قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آکساندر کوکورین مهاجم ملی پوش روسیه که یکی از سرشناس ترین بازیکنان زنیت قلمداد می شود بنا به پرونده جنایی تشکیل شده در مسکو همراه با دو نفر دیگر از چند روز پیش بازداشت و در زندان به سر می برد. اتفاقی که باعث شد تا این بازیکن به یکی از سوژه های جنجالی فوتبال روسیه در زمستان سرد و برفی تبدیل شود.

باشگاه زنیت که چاره‌ای نداشت تا فهرست اروپایی خود را تا روز اول فوریه 2019 به یوفا ارسال کند تا مشکلی برای بازی با فنرباغچه ترکیه در مرحله یک شانزدهم نهایی نداشته باشد نام الکساندر کوکورین زندانی را نیز در بین سه مهاجم معرفی شده به یوفا در کنار زوبیا و سردار آزمون قرار داد تا این تصمیم سماک سرمربی روس زنیت بازتاب گسترده ای در رسانه های این کشور داشته باشد.

به نوشته سایت sport.kg سرگئی سماک سرمربی زنیت با اطمینان از صحبت های وکلای باشگاه در راه آزادسازی کوکورین از زندان امیدوار است ملی پوش روس از 8 فوریه به تمرینات زنیت اضافه شود تا به عنوان زوج آزمون یا زوبیا در مصاف با فنرباغچه در لیگ اروپا به میدان برود. اتهامی که کوکورین را روانه زندان کرده شرط بندی و مشارکت در برخی پرونده های جنایی از جمله نژادپرستی همراه با یکی از بازیکنان کراسنودار است.

یک زندانی، زوج آزمون در زنیت روسیه+عکس

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین