کد خبر: ۵۷۳۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

شناور انگلیسی توقیف شده در خلیج فارس در معرض دید عموم مردم قرار گرفت+تصویر

معاونت هماهنگی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از دستاوردها و قدرتنمایی ما در خلیج فارس توقیف شناور انگلیسی توسط نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران بوده که در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در بندرماهشهر در معرض عموم قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ محمدشریف شیرعلی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بندرماهشهر در گفت‌وگو با تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: برابر مصوبه‌های ستاد دهه فجر شهرستان بندرماهشهر و ابلاغ فرماندهی نیروی‌های مسلح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی به همت منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و با همکاری ادارات و فرمانداری بندرماهشهر از 13 بهمن به مدت 5 روز در دو نوبت صبح و عصر برپا شد که افتتاحیه‌ آن نیز با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی  برگزار شده است.

وی افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی، ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری بندرماهشهر در نوبت صبح  بیش از 700 دانش‌آموز از این نمایشگاه بازدید کردند و راویانی در کنار دانش‌آموزان دستاوردها را برای آنها توضیح دادند.

شناور انگلیسی توقیف شده در خلیج فارس در معرض دید عموم مردم قرار گرفت+تصویر

معاونت هماهنگی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: در نوبت بعدظهر نیز که از ساعت 15:30 الی 21 بوده مردم ولایتمدار با شور و شوق خاصی در این نمایشگاه حاضر شدند و نشان دادند پشتیبان انقلاب و فرزندان خودشان در نهادها و نیروهای مسلح هستند.

وی گفت: در موضوع دستاوردهای نظامی سپاه پاسداران شناورهایی از نسل‌های قدیمی که از آنها در عملیات خیبر سال 63 توسط یگان‌های آبی خاکی استفاده شده تا شناورهای نسل جدید و پیشرفته ما که هم‌اکنون در حال استفاده از آنها هستیم به معرض  نمایش عموم قرار گرفته است؛ شناورهای ما در زمان جنگ کوچک و محدود بوده که امروزه با نصب سلاح‌های پیشرفته سنگین و سرعت آنها بسیار بالا پیشرفت چشمگیری داشته است.

ناو سالار یکم شیرعلی عنوان کرد: مقادیری از موشک‌های ما نیز که تعدادی از آنها بر روی شناورهای تندرو نیز نصب شده، سیستم‌های مختلف سبک و نیمه سنگین، سیستم‌های مخابراتی و راداری که ساخت موسسات و صنایع ملی داخلی بوده همچنین در بخش جنگ‌های نوین و مسائل درمانی و پدافندهای هوایی نیز به نمایش دید مردم قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار بسیار جالبی که در این نمایشگاه صورت گرفته و یکی از دستاوردها و قدرتنمایی ما در شمال خلیج فارس بوده به نمایش گذاشتن شناور انگلیسی توقیف شده توسط نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران برای مردم است.

شناور انگلیسی توقیف شده در خلیج فارس در معرض دید عموم مردم قرار گرفت+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین