کد خبر: ۵۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸

نتایج هفته بیست و سوم رقابت‌های والیبال

تیم سایپای تهران توانست با حساب سه بر دو تیم پیام مشهد را در هفته بیست و سوم لیگ‌برتر والیبال شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) هفدهم بهمن ماه ۱۳۹۷ رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ‌برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم‌های شهرداری تبریز، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و سایپا مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در نخستین بازی این هفته تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و شهروند اراک مقابل هم قرارگرفتند که این بازی سه بر صفر به سود فولادی‌ها به پایان رسید. فولاد توانست در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۱۶ به برتری برسد.

در دومین بازی این هفته نیز تیم کاله مازندران در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۳ شهرداری گنبد را شکست داد و در مجموع سه بر صفر پیروز بازی شد.

سومین بازی این هفته نیز با جدال دو تیم شهرداری تبریز و دورنای ارومیه پیگیری شد که این بازی سه بر صفر به سود تبریزی‌ها به پایان رسید. نتیجه سه ست این بازی با حساب ۲۵-۲۳، ۲۷-۲۵ و ۲۵-۱۸ به سود شهرداری تبریز رقم خورد.

در چهارمین بازی این هفته هم تیم پیام مشهد میهمان سایپا تهران بود که این بازی با حساب سه بر دو به سود سایپا پایان یافت. ست اول این بازی ۲۵-۲۱ به سود سایپا، ست دوم و سوم با نتایج ۲۵-۲۰ و ۲۵-۱۵ به سود پیام مشهد و ست چهارم ۲۵-۲۱ به سود سایپا شد. در ست پنجم نیز این تیم سایپا بود که موفق شد حریف خود را ۱۶-۱۴ شکست دهد. در جریان ست دوم این بازی، سعید مصطفی‌وند بازیکن تیم پیام مشهد بابت اعتراض به داوری با کارت قرمز جریمه شد.

اما حساس‌ترین بازی این هفته هم بین دو تیم اول و دوم جدول رده‌بندی برگزار شد که تیم صدرنشین شهرداری ورامین توانست با حساب سه بر دو میهمانش پیکان تهران را شکست دهد. در حالی که تیم ورامین در دو ست اول بازی را برده بود، دو ست سوم و چهارم را واگذار کرد تا بازی به ست پنجم بکشد. در ست پنجم این تیم میزبان بود که به برتری رسید تا پیروز این بازی حساس شود.

نتایج کلی هفته بیست و سوم لیگ‌برتر والیبال به قرار زیر است:
شهروند اراک صفر - ۳ فولاد سیرجان ایرانیان (۲۵-۲۱، ۲۵-۱۶ و ۲۵-۱۶)
کاله مازندران ۳ - صفر شهرداری گنبد (۲۵-۲۲، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۳)
دورنای ارومیه صفر - ۳ شهرداری تبریز (۲۵-۲۳، ۲۷-۲۵ و ۲۵-۱۸)
سایپا تهران - پیام مشهد (۲۵-۲۱، ۲۰-۲۵، ۱۵-۲۵، ۲۵-۲۱ و ۱۶-۱۴)
عقاب نهاجا ۳ - ۲ شهرداری ارومیه (۲۳-۲۵، ۱۵-۲۵، ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۷ و ۱۵-۱۱)
شهرداری ورامین ۳ - ۲ پیکان تهران (۲۵-۲۱، ۲۵-۲۳، ۱۸-۲۵، ۱۸-۲۵ و ۱۵-۱۱)

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین